Dom » Architektura
Bezpieczne dla zdrowia i środowiska wykończenie wnętrz – panel dyskusyjny z udziałem ekspertów kampa
Zobacz więcej zdjęć » |
Dostęp światła naturalnego do pomieszczeń jest jednym z najistotniejszych czynników warunkujących jakość życia. Jego duży wpływ na zdrowie zauważa aż 85% ankietowanych, biorących udział w badaniu sondażowym Znaczenie zdrowotne światła dziennego w domu w świadomości Polaków. Jednocześnie zaledwie 33% z nas bardzo dobrze ocenia doświetlenie światłem naturalnym swojego domu. Ten problem dostrzega firma OSRAM, która m.in. przez badania naukowe stara się lepiej zrozumieć, jak światło wpływa na samopoczucie ludzi. We współpracy z Uniwersytetem w Wuppertalu w Niemczech przebadano 80 osób, połowa z nich przebywała przez dwa dni w pomieszczeniach z typowym oświetleniem sztucznym, a druga połowa - z imitującym naturalne światło dzienne. Koncentracja drugiej grupy była na znacznie wyższym poziomie, te osoby miały także znacznie mniejsze trudności ze snem. Oznacza to, że by poprawić swoje samopoczucie wystarczy zadbać o odpowiednią barwę światła - chłodną w ciągu dnia, co ułatwia koncentrację i cieplejszą wieczorem, by wypocząć.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Więcej informacji o zagadnieniach, które zostaną poruszone podczas panelu dyskusyjnego Bezpieczne dla zdrowia i środowiska wykończenie wnętrz można znaleźć pod linkiem www.budownictwo.org oraz na stronie internetowej www.energooszczednoscwmoimdomu.pl. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale należy wcześniej wykupić bilet wstępu na targi mieszkaniowe Nowy dom, nowe mieszkanie, który kosztuje 15 zł. Szczegółowy program targów: www.targimieszkaniowe.pl.
xxx
Dodatkowe informacje na temat rozwiązań podnoszących standard energetyczny domu i mieszkania: www.energooszczednoscwmoimdomu.pl, profil FB: Energooszczędność w moim domu.
Kampania edukacyjna Energooszczędność w moim domu prowadzona jest w celu zwiększenia świadomości społecznej w zakresie rozwiązań podnoszących standard energetyczny domu i mieszkania. W ramach inicjatywy prezentowane są korzyści wynikające ze stosowania technologii i systemów zmniejszających zużycie energii, a także wyniki badania opinii publicznej przeprowadzonego przez firmę SMG/KRC MillwardBrown.
Partnerzy merytoryczni kampanii: NSG Group - właściciel marki Pilkington (www.pilkington.pl), OSRAM (www.ledosram.pl), ROCKWOOL (www.rockwool.pl), Skanska Residential Development Poland (www.skanska.pl/mieszkaj), VELUX (www.velux.pl).
Patroni merytoryczni: Green Cross Poland (www.greencrosspoland.org), Instytut na Rzecz Ekorozwoju (www.ine-isd.org.pl), Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (www.nfosigw.gov.pl), Polska Izba Gospodarcza Energii Odnawialnej (www.pigeo.org.pl), Pracodawcy Rzeczpospolitej Polskiej (www.pracodawcyrp.pl) oraz Stowarzyszenie Architektów Polskich (www.sarp.org.pl).
Patroni medialni: murator plus.pl, muratordom.pl oraz www.budownictwo.org.
Organizator kampanii: Effective Public Relations (www.effectivepr.pl).
Komentarze (0)