Motoryzacja » Samochody
Bezpłatne inspekcje fotelików w Gliwicach
Zobacz więcej zdjęć » |
Czy fotelik jest dobrze dobrany i dopasowany do wielkości dziecka i kanapy samochodowej? Czy miejsce na którym siedzi nasze dziecko jest prawidłowo zamontowane i zabezpieczone? Czy pasy uprzęży są odpowiednio napięte? Właśnie te aspekty będą sprawdzać bezpłatnie eksperci podczas akcji w Europie Centralnej. W ramach konsultacji rodzice przejdą także instruktaż, aby mogli na co dzień samodzielnie zapewnić dziecku maksimum bezpieczeństwa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Dotychczasowe badania prowadzone na świecie pokazują, że nieprawidłowe przewożenie dziecka w foteliku jest jedną z głównych przyczyn śmierci lub poważnych obrażeń dzieci, biorących udział w wypadkach - mówi Paweł Kurpiewski, ekspert kampanii Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików. - Ubiegłoroczne inspekcje fotelików pokazały, że tylko w około 2% skontrolowanych samochodów fotelik był poprawnie dobrany i zamontowany, a dziecko w nim właściwie zabezpieczone.
Inspekcja fotelika to okazja do rozmowy z ekspertami i inżynierami, a także do sprawdzenia własnego bezpieczeństwa w samochodzie – prawidłowego zapięcia pasów. W trakcie inspekcji dla dzieci przygotowano specjalną strefę, gdzie w chwili kontroli spędzą czas pod opieką doświadczonych animatorów. Z myślą o najmłodszych przygotowano między innymi wyścigi samochodzików solarnych, pokazy "jajko-kaskader". Na inspekcję fotelika należy przyjechać swoim samochodem z dzieckiem w foteliku.
Akcja odbywa się w sobotę 8 sierpnia, w godz. 10:00 – 18:00, na parking przy CH Europa Centralna obok sklepu Smyk Megastore). Aby nie czekać w kolejce i umówić się na wybraną przez siebie godzinę, należy zarejestrować się na stronie www.inspekcje-fotelikow.pl
Organizatorem kampanii „Ogólnopolskie Inspekcje Fotelików Samochodowych 2015” jest firma E4S – Engineers for Safety oraz serwis fotelik.info. Kampanię wspierają: Britax Römer, Diono, Graco, Jane, Joie, Maxi-Cosi i Recaro oraz 4CPS, Action, Akpol, Dorel Polska, LOGIS, Smyk Megastore, CH Europa Centralna, Tuloko. Partnerem logistycznym kampanii jest firma Raben. Swoim patronatem kampanię objęli: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Przemysłowy Instytut Motoryzacji oraz Instytut Transportu Samochodowego.
Nadesłał:
a.piwek
|
Komentarze (0)