Firma » Biznes

Biała wzmacnia ofertę – nowe marki, rekordowy Rossmann i regionalne debiuty jeszcze w 2025 roku!

Biała wzmacnia ofertę – nowe marki, rekordowy Rossmann i regionalne debiuty jeszcze w 2025 roku!
Zobacz więcej zdjęć »
Największy Rossmann w Białymstoku już otwarty, a do końca roku dołączą kolejni silni najemcy – w tym pierwszy na Podlasiu salon iSpot oraz debiutujący w regionie Flying Tiger. Centrum handlowe Biała rozwija tenant mix i wzmacnia pozycję jednej z najchętniej odwiedzanych destynacji w regionie.

Centrum handlowe Biała w Białymstoku kontynuuje dynamiczną strategię komercjalizacji, która łączy oczekiwania lokalnych klientów z biznesowymi celami najemców. Najemcy z segmentu beauty, elektroniki oraz artykułów lifestyle właśnie dołączają do portfolio galerii.

Pod koniec października br. do grona najemców Białej dołączyła drogeria Rossmann otwierając największy sklep tej marki w Białymstoku o powierzchni 713 . Klienci już mogą korzystać z szerokiego asortymentu i nowoczesnych rozwiązań zakupowych.

14 listopada otworzy się pierwszy w mieście i pierwszy na Podlasiu salon iSpot – oficjalny dystrybutor produktów Apple. Lokal o powierzchni 148 , zlokalizowany tuż obok sklepu Homla, będzie 50. salonem iSpot w Polsce i z tej okazji jego otwarciu towarzyszyć będzie specjalna jubileuszowa oprawa.

Z kolei w pierwszej połowie grudnia, do grona najemców Białej dołączy popularna międzynarodowa sieć Flying Tiger, która otworzy swój pierwszy lokal w Białymstoku, w pasażu naprzeciwko marki CCC. Sklep o powierzchni 214 zaoferuje szeroki wybór produktów dla domu, kreatywnych drobiazgów i upominków.

Chcemy, aby Biała była miejscem, które inspiruje, oferuje najlepsze zakupy i przyciąga marki wybierające nas jako lokalizację swoich pierwszych salonów w regionie. Nowi najemcy są dowodem na to, że Białystok to dynamiczny rynek, a Biała pozostaje jego ważnym punktem handlowymkomentuje Justyna Doroszkiewicz, Dyrektor CH BiałaKonsekwentnie wzmacniamy ofertę, pozyskując marki, które podnoszą atrakcyjność centrum, zwiększają ruch i przekładają się na obroty najemców. To efekt aktywnego zarządzania tenant mixem i współpracy z markami, które chcą się rozwijać w regionie.

Centrum handlowe Biała konsekwentnie buduje pozycję miejsca pierwszego wyboru dla międzynarodowych sieci i klientów z regionu. Strategia galerii zakłada koncentrację na rozwoju atrakcyjnych konceptów, wzmacnianie oferty premium oraz tworzenie przestrzeni, która odpowiada na zmieniające się zwyczaje zakupowe.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KatarzynaD.

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »