Firma » Biznes
Biała wzmacnia ofertę – nowe marki, rekordowy Rossmann i regionalne debiuty jeszcze w 2025 roku!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Centrum handlowe Biała w Białymstoku kontynuuje dynamiczną strategię komercjalizacji, która łączy oczekiwania lokalnych klientów z biznesowymi celami najemców. Najemcy z segmentu beauty, elektroniki oraz artykułów lifestyle właśnie dołączają do portfolio galerii.
Pod koniec października br. do grona najemców Białej dołączyła drogeria Rossmann otwierając największy sklep tej marki w Białymstoku o powierzchni 713 m². Klienci już mogą korzystać z szerokiego asortymentu i nowoczesnych rozwiązań zakupowych.
14 listopada otworzy się pierwszy w mieście i pierwszy na Podlasiu salon iSpot – oficjalny dystrybutor produktów Apple. Lokal o powierzchni 148 m², zlokalizowany tuż obok sklepu Homla, będzie 50. salonem iSpot w Polsce i z tej okazji jego otwarciu towarzyszyć będzie specjalna jubileuszowa oprawa.
Z kolei w pierwszej połowie grudnia, do grona najemców Białej dołączy popularna międzynarodowa sieć Flying Tiger, która otworzy swój pierwszy lokal w Białymstoku, w pasażu naprzeciwko marki CCC. Sklep o powierzchni 214 m² zaoferuje szeroki wybór produktów dla domu, kreatywnych drobiazgów i upominków.
– Chcemy, aby Biała była miejscem, które inspiruje, oferuje najlepsze zakupy i przyciąga marki wybierające nas jako lokalizację swoich pierwszych salonów w regionie. Nowi najemcy są dowodem na to, że Białystok to dynamiczny rynek, a Biała pozostaje jego ważnym punktem handlowym – komentuje Justyna Doroszkiewicz, Dyrektor CH Biała – Konsekwentnie wzmacniamy ofertę, pozyskując marki, które podnoszą atrakcyjność centrum, zwiększają ruch i przekładają się na obroty najemców. To efekt aktywnego zarządzania tenant mixem i współpracy z markami, które chcą się rozwijać w regionie.
Centrum handlowe Biała konsekwentnie buduje pozycję miejsca pierwszego wyboru dla międzynarodowych sieci i klientów z regionu. Strategia galerii zakłada koncentrację na rozwoju atrakcyjnych konceptów, wzmacnianie oferty premium oraz tworzenie przestrzeni, która odpowiada na zmieniające się zwyczaje zakupowe.
Nadesłał:
KatarzynaD.
|

"Wir promek Black Weeks" w MediaMarkt
PEKA NA TARGACH WARSAW HOME 2025
Wyrusz do Hiszpanii z Byczkiem Fernando – bezpłatny spektakl dla dzieci w Porcie Rumia
Komentarze (0)