Technologie » Internet

Bidlab wzmacnia dział sprzedaży i obsługi klienta

Bidlab wzmacnia dział sprzedaży i obsługi klienta
Zobacz więcej zdjęć »
Do zespołu Bidlab – agencji specjalizującej się w efektywnym dostarczaniu ruchu – dołączyła Beata Woźniakowska. Objęła ona stanowisko Senior Account Manager.

Beata Woźniakowska odpowiedzialna jest za negocjowanie w imieniu firmy warunków zakupu kampanii reklamowych oraz ich planowanie. Do jej zadań należy również pozyskiwanie nowych klientów oraz współpraca z agencjami performance i klientami bezpośrednimi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Zdecydowaliśmy się rozbudować dział sprzedaży i obsługi klienta, aby usprawnić proces komunikacji, a tym samym zagwarantować naszym partnerom jeszcze wyższą jakość usług. Zmiany związane ze wzmocnieniem w tym obszarze są częścią długofalowej strategii Bidlab. Stawiamy na rozwój i ciągłe podnoszenie kompetencji naszego zespołu - komentuje Tomasz Teodorczyk, CEO Bidlab.

W ostatnim czasie Beata Woźniakowska pracowała na stanowisku dyrektora e-mail marketingu w agencji zajmującej się performance marketingiem, gdzie była odpowiedzialna za doradztwo i budowanie strategii w zakresie sprzedaży produktów. Z branżą reklamową związana jest od ponad 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w Radiu Kolor, Telewizji Polskiej S.A. oraz dla wydawców mailingowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »