Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Big THING - najprawdopodobniej największe pokoje hotelowe w Gdańsku!
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania „Big THING” będzie realizowana w mediach społecznościowych i jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: rodzin z dziećmi, klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
,,Najmniejsze pokoje w ramach naszego hotelu mają powierzchnię 20 mkw. W swojej ofercie posiadamy także pokoje o powierzchni 24 i 25 mkw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 mkw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci ”– podkreślił Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.
Działania związane z kampanią obejmują kanały social media takie jak Facebook i Instagram, zostaną one także wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów.
To już kolejna innowacyjna kampania reklamowa tego gdańskiego obiektu. W lipcu ubiegłego roku hotel ruszył z kampanią „It’s just us - Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu – m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.
Nadesłał:
mskala@tauber.com.pl
|
Komentarze (0)