Rozrywka » Turystyka
Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego w komórce
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tatrzański Park Narodowy to jedna z największych polskich atrakcji przyrodniczych, każdego roku odwiedzana przez ponad 3,5 mln osób. W szczycie sezonu turyści muszą być uzbrojeni w dużą dozę cierpliwości, ponieważ oczekiwanie w kolejkach do kas biletowych może zająć nawet kilkanaście minut. Korzystanie z zainstalowanej w telefonie aplikacji mPay to prosty sposób, aby tego uniknąć.
Dokonanie zakupu w mPay trwa od kilkunastu do kilkudziesięciu sekund. Po uruchomieniu aplikacji w telefonie należy dotknąć kafelka „Tatrzański Park Narodowy” i wybrać jeden z dostępnych biletów. W kolejnych krokach wystarczy określić liczbę kupowanych wejściówek i potwierdzić płatność. Jej źródłem może być podłączona do mPay karta płatnicza lub zasilona środkami pieniężnymi elektroniczna portmonetka.
W mPay dostępne są bilety jednorazowe, 7-dniowe oraz dla grup liczących maksymalnie 10 osób. Standardowo są one ważne od momentu nabycia, ale turyści mają też możliwość dokonania zakupu biletów z jednodniowym wyprzedzeniem, np. w miejscu zakwaterowania. Pozwala to na lepsze zaplanowanie zwiedzania parku, na terenie którego nie zawsze jest dostępny Internet. Połączenie z siecią nie jest natomiast potrzebne do wyświetlania biletów, które w momencie zakupu zostają automatycznie zapisane w zakładce „Kontrola biletów”.
Dodatkowym udogodnieniem dla turystów jest możliwość używania mPay do kupowania biletów na autobusy komunikacji miejskiej w Zakopanem. Usługa działa od początku roku i obejmuje bilety jednorazowe, 7-dniowe oraz miesięczne.
Aplikację mPay można pobrać za darmo w Google Play i App Store, jak również po wpisaniu w przeglądarce internetowej telefonu adresu app.mpay.pl.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PRconsultants
|
Komentarze (0)