Rozrywka i wypoczynek » Sport
Bilety na warszawski tor nareszcie do kupienia w Internecie
Zobacz więcej zdjęć » |
Tegoroczne otwarcie sezonu było rekordowe pod względem liczby widzów. Łącznie zostało sprzedanych ponad 6 000 biletów do obu stref, w tym ponad 800 za pomocą strony eventim.pl do strefy B. Dla porównania w ubiegłym roku zostało sprzedanych 3 300 wszystkich biletów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Dzięki nowemu kanałowi sprzedaży poszerzymy z pewnością grupę klientów, którzy będą mieli wygodny dostęp do biletów bez konieczności stania w kolejkach przed gonitwami oraz będą mogli dokonać zakupu wcześniej, nie tylko w dniu wydarzenia – mówi Sylwester Puczen, rzecznik prasowy Toru Służewiec. Pierwsze efekty są więcej niż zadowalające. W ciągu kilku dni blisko 14 proc. biletów zostało nabytych drogą internetową.
Sezon 2016 to 54 dni wyścigowe. Rozpoczął się 17 kwietnia, a zakończy 20 listopada. Do najważniejszych wydarzeń sezonu należą przede wszystkim Derby Gala (3 lipca) i Wielka Warszawska (2 października). Oprócz wspomnianych dwóch wydarzeń warto wymienić klasyczne gonitwy jak: Nagroda Rulera (22 maja), St. Leger (28 sierpnia) czy Liry (31 lipca) – gonitwa dla klaczy. Ważnym wydarzeniem dla miłośników pięknych koni czystej krwi arabskiej jest Dzień Arabski (21 sierpnia) podczas którego rozgrywana jest Nagroda Europy.
- Cieszymy się, że możemy wspierać służewiecki tor swoją wiedzą i doświadczeniem. Dzięki naszej współpracy zarządzający nim będą mieli precyzyjną informację ile biletów zostało sprzedanych, skąd odbywa się największy ruch, a także kim są fani konnych wyścigów. To także znaczne zwiększenie dostępności biletów dla klientów, którzy poza stroną internetową mogą je nabywać także za pomocą naszej aplikacji na urządzenia mobilne – mówi Piotr Wasek, menadżer ds. sprzedaży w Eventim.pl.
Do nabycia za pomocą strony internetowej i aplikacji mobilnej eventim.pl są na razie wejściówki na poszczególne wyścigi. Firmy pracują już nad stworzeniem pakietów na grupy gonitw dla fanów wyścigów.
Nadesłał:
beyondpr
|
Komentarze (0)