Firma » Biznes
Biuletyn Obsługi Klienta – pierwszy rok za nami
Zobacz więcej zdjęć » |
Biuletyn jest miejscem prezentacji opinii i wymiany poglądów związanych z szeroko rozumianą branżą obsługi klienta – nie zawężając jej jedynie do jednostek typu call/contact center.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tematyka Biuletynu, oprócz typowych zagadnień związanych z komórkami obsługi klienta (DOK, BOK, T-BOK) stara się także uwzględniać istotne problemy wpływające na całokształt funkcjonowania organizacji. Na ocenę dokonaną przez klienta zawsze będzie miał bowiem wpływ całokształt doznań wynikających z kontaktu z marką/produktem. Dział obsługi klienta jest więc w tym znaczeniu tylko jednym z ogniw – niewątpliwie bardzo istotnym, które odpowiadają za budowanie relacji z klientem. Na łamach Biuletynu poruszane są więc także zagadnienia związane z nowoczesną komunikacją z rynkiem – public relations i reklamą, zarządzaniem, budżetowaniem czy szkoleniami. W centrum uwagi pozostaje jednak zawsze klient.
Adresatami BOK jest przede wszystkim grupa osób zawodowo związanych z obszarem Customer Experience/Customer Experience Management. Są to pracownicy DOK, BOK, T-BOK, działów sprzedaży, reklamacji, wsparcia - specjaliści i eksperci oraz kadra zarządzająca.
Prenumerata elektronicznej wersji Biuletynu Obsługi Klienta jest darmowa. Wymaga jedynie wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem:
http://www.customercare.com.pl/wydawnictwaccms/2018.html
Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta są Wydawnictwa CCMS. CCMS jest firmą świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt: Sylwester Kućmierowski tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.facebook.com/BOK.customercare/
Komentarze (0)