Rozrywka » Turystyka
Biura podróży współpracujące z Travelport mogą rezerwować tysiące produktów rozrywkowych
Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 8 bilionów USD światowej branży turystycznej, poinformowała, że wtyczka Ingresso Entertainment Tickets jest już dostępna w Travelport Smartpoint, wielokrotnie nagradzanej platformie do rezerwacji usług turystycznych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wtyczka Ingresso Entertainment Tickets, opracowana przez Grupę Ingresso, zapewnia biurom podróży prosty sposób na uzyskiwanie nowych prowizji dzięki dodawaniu biletów do teatrów i obiektów turystycznych do rezerwacji podróży dokonywanych na platformie Travelport Smartpoint. Używając wtyczki Ingresso Entertainment Tickets, która jest dostępna bezpłatnie w serwisie Travelport Marketplace, biura mogą wyszukiwać bilety i sprzedawać je klientom w trzech prostych krokach. Umożliwia ona również biurom podróży używanie wirtualnych kart kredytowych eNett, które są o wiele bardziej wydajne i bezpieczne oraz mniej narażone na oszustwa.
Inne kluczowe zalety wtyczki Ingresso Tickets:
· Biura podróży mogą ustalać swoje własne ceny i prowizje płatne natychmiast, bez potrzeby wystawiania faktur.
· Najlepsze ceny biletów na szeroką gamę imprez na całym świecie.
· Możliwość wyszukiwania według kodu lotniska lub ogólnych wyrażeń, np. „wycieczki po Nowym Jorku”.
· Natychmiastowe potwierdzenia e-mail bez konieczności oczekiwania na rezerwacje dokonywane przez pośredników.
· Informacje o zakupionych biletach są w pełni zintegrowane z rezerwacjami pasażerów oraz systemami back-office.
Nowa aplikacja stanowi część szerszej strategii firmy Travelport zakładającej zapewnianie klientom najlepszych ofert i funkcjonalności za pomocą najnowocześniejszych narzędzi dla biur podróży. Travelport w ramach swojej platformy Travel Commerce Platform współpracuje z siecią 800 programistów, którzy tworzą własne aplikacje, przyspieszają wprowadzanie znakomitych aplikacji oraz pomagają zapewnić nowe źródła przychodów dla biur podróży współpracujących z Travelport.
„Najnowsza aplikacja to dobra wiadomość dla biur podróży współpracujących z Travelport, ponieważ mogą one teraz korzystać z technologii Ingresso, zapewniającej im dostęp do tych samych biletów, które są sprzedawane w kasach” — powiedział Bart van Schriek, dyrektor generalny Grupy Ingresso. „Wtyczka Ingresso Entertainment Tickets jest przyjazna dla użytkowników i umożliwia łatwe wyszukiwanie, filtrowanie i rezerwowanie biletów na szereg imprez na całym świecie, a także otrzymywanie natychmiastowych potwierdzeń rezerwacji”.
„Bardzo cieszymy się, że możemy zaoferować biurom podróży dostęp do wtyczki Ingresso Entertainment Tickets na naszej platformie Travelport Smartpoint” — powiedział Pieter Van Der Voort, dyrektor ds. współpracy w firmie Travelport. „Zapewnia ona realną możliwość sprzedaży produktów powiązanych, przy czym biura mogą same ustalać ich ceny oraz wysokość swojej prowizji w celu zwiększenia przychodów. Wtyczka ta stanowi część strategii firmy Travelport zakładającej inwestycje w opracowywanie nowych koncepcji i technologii na otwartej platformie udostępniającej szerokie oferty i usprawniającej obsługę klienta. Jesteśmy zadowoleni, że Grupa Ingresso dostrzegła korzyści, jakie może jej przynieść platforma Travel Commerce Platform firmy Travelport”.
Nadesłał:
Monika Bulmer
|
Komentarze (0)