Technologie » Telekomunikacja
BizTech uzyskał certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2000
Zobacz więcej zdjęć » |
Certyfikat potwierdza, że system zarządzania jakością w firmie BizTech Konsulting SA. jest zgodny z ISO 9001:2000 i obejmuje:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- świadczenie usług w zakresie sprzedaży sprzętu komputerowego,
- programowania i szkoleń;usługi konsultingowe, wdrożenia zaawansowanych systemów i bezpieczeństwa IT;
- outsourcing kompetencyjny i procesowy.
„Implementacja systemu ISO i uzyskany certyfikat są weryfikacją naszych kwalifikacji i wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu zarówno naszą firmą jak i projektami prowadzonymi dla naszych klientów. System ISO zagwarantuje naszym Klientom, że dostarczane przez nas produkty i usługi spełniają europejskie i światowe standardy” – mówi Sławomir Chabros, prezes BizTech Konsulting S.A.
System zarządzania jakością (SZJ) jest narzędziem umożliwiającym firmie BizTech stałe podnoszenie poziomu jakości usług (sprzedaż, konsulting, edukacja, wdrożenia, outsourcing IT, relacje z klientami) poprzez proces ciągłego doskonalenie metod i sposobów działania. „Zaledwie 3 miesiące upłynęły od rozpoczęcia prac nad implementacją ISO do uzyskania certyfikatu – tak krótki czas jest najlepszym potwierdzeniem sprawności działania BizTechu – tym bardziej, że weryfikacją zajmował się najlepszy z audytorów systemów zarządzania jakością na świecie – brytyjska firma ISOQAR Ltd.” – mówi Piotr Bazylewicz, Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością w BizTech Konsulting S.A. „Certyfikat jest z jednej strony ukoronowaniem naszych wysiłków, a jednocześnie początkiem procesu stałego modyfikacji i udoskonalania zarządzania w firmie – certyfikat musi być odnawiany co 3 lata, a procesy podlegają okresowemu audytowi.”
BizTech wdrożył najnowszą serię norm ISO 9000, która stanowi zestawienie wzajemnie powiązanych dokumentów. Składają się one z następujących norm:
- PN-EN ISO 9000:2005 - Podstawy i terminologia
- PN-EN ISO 9001:2001 - Wymagania
- PN-EN ISO 9004:2001 - Wytyczne doskonalenia funkcjonowania
- PN-EN ISO 19011:2003 - Wytyczne dotyczące audytowania systemów zarządzania
Szczególny nacisk firma położyła na dokładne zdefiniowanie wymagań dotyczących systemów zarządzania jakością tak, by gwarantowały one zaprojektowanie i wyprodukowanie przez BizTech Konsulting dobrego produktu. Dobry i sprawny SZJ przyczynia się także do stałego wzrostu jakości, czyli jest sposobem na stały rozwój i potwierdzenie, że oferowane przez firmę produkty spełniają obecne europejskie i światowe standardy.
Główne korzyści z wprowadzenia SZJ w BizTech to:
Twarde:
- Wzrost efektywności i produktywności;
- Rozwijanie kompetencji pracowników w długim okresie, tworzenie ścieżek kariery w ramach istniejących procesów biznesowych i/lub działów;
- Zarządzanie gronowe przy projektach informatycznych związanych z określonym czasem realizacji i określonymi kompetencjami;
- Zapewnienie terminowej realizacji zleceń;
- Zmniejszenie liczby popełnianych błędów;
- Dobre postrzeganie jakości wyrobów przez Klientów i wzrost ich satysfakcji;
- Poprawa współpracy z Klientami w krótkim i długim okresie;
- Spełnienie wymagań Klienta i wzrost wiarygodności firmy.
Nadesłał:
INDALO
|
Komentarze (0)