Dom » Wnętrza
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
„Black Weeks” to nie tylko obniżki – to przemyślana strategia ułatwiająca kompleksowy remont. Marka połączyła atrakcyjne rabaty z dodatkowymi benefitami, które mają realny wpływ na budżet domowy klienta.
Kluczowe promocje w najbliższym czasie (29.10–4.11)
Pierwsze promocje pojawią się w Sklepach Komfort już 29 października i obejmą szeroką ofertę marki – od mebli i akcesoriów dekoracyjnych, po podłogi:
Meble, oświetlenie i dekoracje – taniej o VAT przy zakupie za minimum 100 zł.
Podłogi – 150 zł za każde wydane 1000 zł na nieprzecenione panele.
Dywany – 30% zniżki przy zakupie za minimum 100 zł w pierwszy weekend akcji (31.10-4.11)..
W kolejnych tygodniach Black Weeks obejmie kolejne kategorie produktowe, a co tydzień w ramach akcji pojawiać się będą nowe, atrakcyjne promocje, dzięki którym każdy klient będzie mógł kompleksowo odmienić swoje wnętrze.
– Listopad to czas, gdy oferujemy naszym klientom wyjątkowe korzyści. Akcja „Black Weeks” to konkretne, mierzalne oszczędności, które są dostępne zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w kanale e-commerce – mówi Magdalena Stępień. CMO w Sklepach Komfort – W tym okresie konsumenci mogą skorzystać z akcji promocyjnych, które będziemy proponować co tydzień, a to sprawia, że rearanżacja jest po prostu opłacalna.
Akcja „Black Weeks” rozpoczyna się 29 października i trwa do 2 grudnia w sklepach stacjonarnych Komfort oraz w sklepie online na komfort.pl.
Kampania promocyjna z wykorzystaniem AI
Listopadowym wyprzedażom w Komforcie towarzyszy rozbudowana kampania promocyjna stworzona z wykorzystaniem narzędzi AI. Nowe odsłony wideo będą pojawiały się co tydzień w mediach społecznościowych marki, prezentując kolejne kategorie i aktualne promocje.
Pierwszy spot promocyjny kampanii „Black Weeks” jest dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=uUIbXToZ3zI
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.
Nadesłał:
InformacjeLabcon
|

Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Stare Podgórze z gotowymi do odbioru mieszkaniami finalizującymi projekt Murapol Mateczniq
Jak urządzić piękną i komfortową łazienkę? Postaw na stelaż podtynkowy z designerskim przyciskiem
Stanowisko PORT PC w sprawie działań UOKiK, IH i KAS dotyczących kontroli pomp ciepła
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Komentarze (0)