Firma » Reklama
Błędy popełniane przy tworzeniu logotypów
Nikt z nas nie jest idealny i każdy z nas popełnia mniejsze lub większe błędy. Te potknięcia zdarzają się we wszystkich sferach naszego życia, tak w prywatnej, jak i w zawodowej. O ile te błędy popełniane w zaciszu własnego domu nie są tak spektakularne (dostrzega je o wiele mniej osób), o tyle te, które robimy niejako „zawodowo”, są widziane przez znacznie szersze grono: trzeba więc na nie o wiele bardziej uważać.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jednymi z najczęstszych i najpopularniejszych błędów popełnianych przez firmy są wszelkiego rodzaju potknięcia związane z tworzeniem logotypów – są one bardzo skrupulatnie odnotowywane przez internautów: powstały nawet specjalnie strony internetowe i profile na portalach społecznościowych, gdzie zamieszczane są wyjątkowo nietrafione czy po prostu brzydkie logotypy. Skąd się one biorą? Odpowiedzi na to pytanie jest kilka. Czasem na błędy popełniane przy tworzeniu logotypów odpowiada niedoświadczony, nieposiadający odpowiedniego warsztatu grafik. Często jednak dołączenie logotypu firmy do kolekcji tych „nieudanych” to skutek działań szefów firmy, którym wydaje się, że wiedzą wszystko najlepiej i za wszelką cenę chcą przeforsować swoje pomysły na logotyp, zamiast bardziej zaufać profesjonalistom, którzy od wielu lat pracują w tej branży. Zdarza się także, że logotyp sam w sobie nie jest zły, ale kompletnie nie pasuje do konkretnej firmy albo do danej branży. Zatem aby ustrzec się błędów przy tworzeniu logotypu najlepiej skorzystać z usług prawdziwych fachowców, a przed zaprezentowaniem światu ich dzieła skonsultować logotyp z jak największą ilością osób.
Autorem tekstu jest pimedia dom mediowy (www.pimedia.pl)
Nadesłał:
LiczbaPi
|
Komentarze (0)