Rozrywka » Gry

Blockchain Lab S.A. przyspiesza soft launch dwóch gier „Taffy: Feed the Kitty” oraz „Sadie Sparks’ M

Blockchain Lab S.A. (wkrótce BTC Studios) już w tym tygodniu udostępni w formule soft launch kolejne dwie gry mobilne ze swojego portfolio.

Od 9 kwietnia „Taffy: Feed the Kitty” oraz „Sadie Sparks’ Magic Match”  będą mogli pobrać użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android oraz iOS. Debiut gier obejmie Polskę oraz Litwę, Łotwę i Estonię. Obie gry będą działały w modelu free-to-play. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Oficjalna premiera obu tytułów planowana jest w przypadku „Taffy: Feed the Kitty” na maj 2020 r., z kolei „Sadie Sparks’ Magic Match” ma być dostępnie globalnie w czerwcu 2020 r. To już kolejny w tym roku debiuty gier mobilnych od Blockchain Lab  w formule soft launch – na początku marca br. spółka dała graczom z Polski i Irlandii możliwość pobierania gry Overlords: Empires at War. Zgodnie z ogłoszonymi prognozami Blockchain Lab S.A. zamierza w tym roku zwiększyć przychody do 10 239 180 PLN, natomiast w 2024 r osiągnąć przychody rzędu 78 mln PLN i zyski netto przekraczające 23 mln PLN. Spółka zakłada również systematyczny wzrost liczby użytkowników swoich produkcji. W tym roku spółka prognozuje 418 900 użytkowników przy 6 opublikowanych grach, natomiast w 2024 r. społeczność przekraczającą 1,3 mln użytkowników przy portfolio obejmującym 12 gier.

 Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszego pierwszego soft launchu, dlatego trzymamy się tego modelu. Zwłaszcza, że obecna sytuacja zarówno na poziomie globalnym jak i lokalnym sprzyja wzmożonemu zainteresowaniu grami. Z racji osiągniecia odpowiedniego stadium produkcyjnego, nie zamierzamy wstrzymywać przygotowanych tytułów i udostępnić je społeczności dużo wcześniej. Tym bardziej, że grupą docelową naszych gier mobilnych są najmłodsi, dla których zbliżający się okres świąteczny, połączony z obowiązkową izolacją, będzie z pewnością dużym wyzwaniem pod względem organizacji czasu wolnego. Poza tym w naszych grach staramy się zawierać treści edukacyjne pomocne w dobie epidemii i tak np. w Sadie Sparks’ Magic Match będziemy przypominali o konieczności mycia rąk – mówi Jarosław Zeisner, członek zarządu Blockchain LAB S.A.  

Linki do pobrania:

 

Sadie Sparks Magic Match Google Play:

 

https://track.tenjin.io/v0/click/bNWnZcqKOVvt8y3aC0Im1S

 

 

Sadie Sparks Magic Match App Store:

 

https://track.tenjin.io/v0/click/QMYk5Rc1949EhX1xPTeOG

 

Taffy: Feed The Kitty App Store

 

https://track.tenjin.io/v0/click/d1EYFFNNlVfxH1gOnKgBZx

 

 

Taffy: Feed The Kitty Google Play:

 

https://track.tenjin.io/v0/click/dQHi2OhbdhbS68Ph0kl4Wo

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UnicornMedia

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »