Rozrywka i wypoczynek » Hobby
BlogInTalk, czyli kreatywne spotkanie blogerek pod patronatem Śnieżki
Pod koniec kwietnia, w nietuzinkowych, inspirujących wnętrzach ApartHotelu na warszawskiej Pradze, odbyło się kolejne spotkanie dla blogerów wnętrzarskich z cyklu BlogInTalk, którego pomysłodawcą są Blogi Wnętrzarskie. Wydarzenie zyskało nową formę. Organizatorzy zadbali nie tylko o aktywizację i integrację tej grupy, lecz także wkomponowali w całość elementy wiedzy z zakresu umiejętności przydatnych w prowadzeniu i promocji bloga. Całości już po raz drugi patronowała Śnieżka.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Spotkanie odbyło się w kameralnym gronie. Spośród kilkuset osób, które dzielą się swoją wnętrzarską pasją w sieci, organizatorzy zaprosili kilka z największym potencjałem: Karolinę Augustyn z Aletuladnie.blogspot.com, Ewę Wierucką z Artdeluxe.pl, Małgosię Budzich z Odnawialnia.pl, Kasię Sojkę z Piatypokoj.pl, Ilonę Jankiewicz-Próchenko z Przeplatanekolorami.pl, Martę Michalik z Zoykahome.pl. – W końcu poznałam dziewczynę którą "podczytywałam" od dawna i która przyciągała jak magnes ciepłem swojego bloga – na swoim blogu dzieli się wrażeniami Marta Michalik.
Nowa formuła BlogInTalk została zaprojektowana tak, aby stać się praktycznym wsparciem w twórczości utalentowanych blogerów, dlatego ważną jego częścią były merytoryczne warsztaty z tworzenia angażujących treści czy wykorzystywania rozwiązań technicznych oraz analitycznych, mających przełożenie na zwiększenie ruchu na stronie. – Ta forma wydarzenia ma zwiększyć profesjonalizm i konkurencyjność blogów uczestników, w efekcie czego wzrośnie wartości całej blogosfery wnętrzarskiej przy planowaniu działań z influencerami – tłumaczy Piotr Motrenko, organizator BlogInTalk. Jako prelegentki wystąpiły: Aleksandra Cupek, autorka bloga Apetyczne Wnętrze, architekt i UX designer, Patrycja Orłowska, Social Media Consultant w Agora SA i Agnieszka Świetlik, autorka kanału ZdrowoManiaTV i bloga Lifemanagerka. Aleksandra Cupek zdradziła sekrety kreowania bloga w sposób przyjazny dla czytelników, a Patrycja Orłowska wyjaśniła, jak lepiej wykorzystywać potencjał Facebooka i tworzyć oraz optymalizować kampanie reklamowe. Agnieszka Świetlik opowiedziała natomiast o formach dotarcia do czytelników oraz o współpracy z markami. – Po raz pierwszy dostałam wyczerpujące odpowiedzi na pytania, które od dawna domagały się odpowiedzi i nawet nie musiałam ich zadawać – pisze Ilona Jankiewicz-Próchenko, autorka bloga Przeplatanekolorami.pl.
Wiedzę zdobytą podczas warsztatów uczestniczki spotkania mogły wykorzystać w praktyce podczas drugiej jego części. Zadaniem blogerek było stworzenie, w dwuosobowych zespołach, koncepcji kampanii dla Śnieżki. Najciekawszy z pomysłów, wybrany przez przedstawiciela firmy, zostanie zrealizowany jeszcze w tym roku. Efektów należy się spodziewać na blogach Marty Michalik i Ilony Jankiewiecz-Próchenko.
Komentarze (0)