Gospodarka » Żywność
Bohaterowie filmu familijnego „Hotel Transylwania 3” na etykietach produktów Żywiec Zdrój®
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Znane postacie pojawią się na etykietach wody niegazowanej, jak również niskokalorycznych napojów niegazowanych o smaku brzoskwiniowym, poziomkowym, malinowym i limonkowym
w ramach kampanii pod hasłem „Złap orzeźwienie, wystrasz pragnienie”.
Ulubione postacie z filmu animowanego „Hotel Transylwania 3” będzie można znaleźć na etykietach wody niegazowanej Żywiec Zdrój® ze sportowym zamknięciem o pojemności
500 ml. Dodatkowo Żywiec Zdrój® rozszerza swoją ofertę o nowe warianty napojów smakowych w formacie 500 ml. Zamieszczone na kolorowych etykietach zabawne nazwy smaków nawiązywać będą do charakteru filmu. W ofercie będzie można znaleźć smak przerażająco malinowy, strasznie limonkowy, upiornie brzoskwiniowy oraz potwornie poziomkowy. Nowe warianty smakowe Żywiec Zdrój są niskokaloryczne, bez konserwantów oraz barwników i zawierają tylko naturalne aromaty. Ich skład, oparty na krystalicznej wodzie źródlanej, stanowi interesującą alternatywę dla wysokosłodzonych, kolorowych napojów, a także tych przygotowywanych w domu z wody z dodatkiem syropów.
Kampania promocyjna obejmować będzie billboardy sponsorskie, aktywności w Internecie,
w tym w mediach społecznościowych oraz w wybranych punktach sprzedaży i kinach.
Działania potrwają do końca października br.
Produkty dostępne są w opakowaniach o pojemności 500 ml a sugerowana cena wynosi
1,80 zł.
Nadesłał:
MonikaMSL
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)