Społeczeństwo » Społeczeństwo
Bohaterowie Hotelu Transylwania 2 w Olsztynie
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na najmłodszych czekać będą cztery strefy tematyczne, które pozwolą przenieść się do Hotelu Transylwania. W strefie Drakuli uczestnicy zabawy będą musieli pomóc sympatycznemu, leciwemu wampirowi i jego znajomym w powrocie do Hotelu. Niestety, most który do niego prowadzi uległ zniszczeniu, więc to będzie zadanie wymagające celności i zręczności. Z kolei w strefie córki Drakuli - Mavis goście przeniosą się bezpośrednio do pomieszczeń starego zamku, dzięki technologii Green Box i wezmą udział w niepowtarzalnej sesji zdjęciowej.
Trzeci z grupy sympatycznych potworów Drakuli - Frankenstein, zaprzyjaźnił się
z najlepszymi charakteryzatorami w Polsce i zapewni uczestnikom zabawy możliwość upodobnienia się do swojego ulubionego bohatera z filmu. Wreszcie, w ostatniej strefie, czeka słodka niespodzianka mumii Murraya. Goście, w specjalnej wieży, samodzielnie przygotują ciasteczka w kształcie postaci z filmu Hotel Transylwania. W każdym z obszarów tematycznych będzie można zdobywać punkty za udział w atrakcjach na specjalnym dyplomie, a nagrodami dla uczestników z największą liczą punktów będą liczne gadżety i upominki.
Spotkanie w Centrum Handlowym Olsztyn przy ulicy Krasickiego 18 zostało zaplanowane w godzinach 13.00-18.00. Wstęp dla wszystkich uczestników zabawy jest bezpłatny.
O Carrefour
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Carrefour
|
Komentarze (0)