Społeczeństwo » Społeczeństwo
Bonarka po krakowsku
Zobacz więcej zdjęć » |
O tym dlaczego w Krakowie trąbią na prawo i lewo, co pichci się w królewskim garnku i jakim sposobem Niepołomice nie zostały drugim Hogwartem będzie można dowiedzieć się z rysunkowych plakatów na mieście, animowanych filmików w internecie i podczas tematycznych wycieczek po Krakowie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Akcja dedykowana jest mieszkańcom Krakowa, a w szczególności dzieciom i młodzieży szkolnej. Jest to już druga niestandardowa inicjatywa Bonarka City Center, silnie akcentująca związek marki z lokalną społecznością.
Pierwszy dzielnicowy projekt - Bonarka Podgórska - zrealizowany w ubiegłym roku został finalistą Global Solal Marketing Awards. Monarsze historie to również motywy komercyjnej kampanii Bonarki,
w której od blisko czterech lat niepodzielnie króluje Małgorzata Kożuchowska. Akcja odbywa się pod patronatem: Dziennika Polskiego, portalu MMKraków i AMS SA.
BONARKA CITY CENTER Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (1)
w media expert jak dostanie w szkoel 5 to dostajesz 5 zł w ME na zakupy, dobre?