Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Bonarka stawia na przeboje
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na wystawę złoży się ponad 20 w pełni interaktywnych eksponatów, przybliżających najważniejsze wydarzenia z historii muzyki. Będzie można m.in. zajrzeć do studia nagrań Abbey Road Studios, gdzie swe hity wykuwali The Beatles, zagrać na niewidzialnej harfie Jean-Michel Jarre’a, sprawdzić swe wyczucie rytmu czy też zagrać na olbrzymim pianinie… stopami.
Nie zawiodą się nawet ci z gości, którzy oczekują informacji naukowych o dźwięku. Z wystawy w Bonarce dowiedzą się, na jakiej zasadzie działa mikrofon i głośniki lub też jak przebiega transmisja i przetwarzanie dźwięku w uchu.
Wystawa, czynna do 13 października, będzie jednym z elementów przebojowej ofensywy, jaką w tym czasie przygotowała Bonarka. Równolegle, już od 23 września prowadzone są oryginalne konkursy z pogranicza muzyki i mody. Pierwszym z nich jest facebookowy quiz, do którego pytania o trendach
i projektantach przygotowała sama ambasadorka Bonarki oraz ikona mody, Małgorzata Kożuchowska, a za część muzyczną odpowiada Hirek Wrona, uznany dziennikarz radiowy i telewizyjny. Co tydzień wyłanianych będzie 10 zwycięzców, którzy w najkrótszym czasie odpowiedzą na jak najwięcej pytań. Drugi konkurs polega na odgadywaniu piosenek, emitowanych w Bonarce od 13.00 do 20.00 o każdej pełnej godzinie. Posiadacze smartfonów odgadnięte tytuły wpisując w specjalnej aplikacji, dostępnej na mobilnej stronie www.bonarkacitycenter.pl, a użytkownicy Facebooka - na facebokowym profilu Bonarki. Partnerami akcji, którzy ufundowali atrakcyjne nagrody dla najlepszych, są Empik, Burger King i Mount Blanc.
A wielkim zwieńczeniem powyższych wydarzeń będzie „Szafa gra”, czyli przebojowy pokaz mody, który odbędzie się 12 i 13 października. W roli prowadzących wystąpią oczywiście Małgorzata Kożuchowska
i Hirek Wrona. Duet ten gwarantuje wyborne połączenie mody i muzyki.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (0)