Rozrywka » Rozrywka
Bonarka szykuje wybuchową niespodziankę
Przez dwa ostatnie lata Bonarka współpracowała z Małgorzatą Kożuchowską – ikoną współczesnego stylu i nowoczesnej elegancji, uznanej przez polską redakcję magazynu Glamour za kobietę dekady, bohaterkę ponad 30 okładek pism kolorowych w samym 2013 roku. Ta relacja przyniosła korzyści obu stronom: Małgorzata Kożuchowska zdobyła liczne grono wielbicieli, a Bonarka umocniła swój wizerunek jako centrum doskonałego do poszukiwania własnego stylu oraz miejsca, gdzie zakupy są czystą przyjemnością. Pozytywne rezultaty ostatniej kampanii prowadzonej pod hasłem „Poczuj się wybornie” widać było w badaniach marketingowych. Dowiodły one wzrostu rozpoznawalności marki i powszechnego zadowolenia z oferty Bonarki. Takie same wnioski można wysnuć po analizie twardych danych – odwiedzalności centrum, która była o 6% wyższa niż w 2012 r.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kto podejmie się przejęcia schedy po Małgorzacie Kożuchowskiej? Jest to niewątpliwie spore wyzwanie, oczekiwania klientów są wysokie. Do obowiązków nowej gwiazdy należeć będzie nie tylko zachęcanie do jak najczęstszych odwiedzin w Bonarce, ale także prowadzenia najważniejszych imprez organizowanych w centrum handlowym.
Ciekawić może również koncepcja nowej kampanii reklamowej. W 2013 roku Bonarka zaskoczyła wszystkich, prezentując reklamę z Małgorzatą Kożuchowską występującą w podwójnej roli: jako zawsze chętnego do pomocy zakupowego asystenta oraz współczesną elegantkę. Bez wątpienia, była to kreacja odcinająca się od działań lokalnej konkurencji. Nadchodzącą kampanię przygotowała Firma Reklamowa Kuc, współpracująca z Bonarką już od trzech lat.
Najszybciej o nowej gwieździe będzie można dowiedzieć się w najbliższą niedzielę 2 marca z emisji reportażu w programie „Co za tydzień!” w stacji TVN (godz. 11.30).
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (0)