Rozrywka » Rozrywka
Bonarka wehikułem kultury
Zobacz więcej zdjęć » |
- To ewolucja, a nie rewolucja naszego przekazu marketingowego. Dwa lata temu wykorzystywaliśmy kapitał lokalny i różnorodność dzielnic. W ubiegłym roku kapitał historii. Teraz przyszedł czas na wątek kultury - tłumaczą w Bonarce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Niezmiennie i konsekwentnie od lat, Małgorzata Kożuchowska pełni rolę ambasadorki Bonarka City Center. Niedawno ta znana aktorka wzięła udział w sesji zdjęciowej do nowej kampanii. Jej pierwsze zwiastuny mieszkańcy Krakowa i okolic mogą już oglądać na miejskich nośnikach reklamowych.
Inspiracją do ich opracowania było bogactwo artystycznego oblicza miasta.
- Kraków powszechnie uznawany jest za miasto wybitnych twórców kultury, kolebkę nurtów artystycznych i miejsce spektakularnych wydarzeń. Idea „wehikułu kultury" stała się kanwą do opracowania kreacji wykorzystującej motywy artystyczne. Połączenie różnych form sztuki i tematyki handlowej tworzy oryginalną i wyróżnialną formę reklamy. Otwiera ponadto nowe możliwości pozycjonowania marki jako ambasadora, mecenasa i propagatora sztuki oraz szeroko rozumianych działań kreatywnych. Mieszkańcy Krakowa będą mogli się o tym przekonać - tłumaczy Iwo Knopik, Marketing Manager w TriGranit Corporation, firmy zarządzającej Bonarką.
Wiosenna kampania jest początkiem serii kilkunastu kreacji, które ukażą się do stycznia przyszłego roku.
Inauguruje ją ogólna kreacja z motywem dorożki symbolizującej właśnie „wehikuł kultury" - podróż po świecie krakowskiej sztuki. Jednocześnie nawiązuje do wiersza K. I. Gałczyńskiego „Zaczarowana dorożka". Inny z aktualnie prezentowanych fragmentów kampanii, reklamujący pokazy mody i nowe kolekcje, inspirowany jest malarstwem Zofii Stryjeńskiej. Wykorzystuje intensywność i grę kolorów, parafrazuje motywy folkowe i ornamenty ludowe. Manifestuje nowoczesne podejście do tradycji.
W kolejnych miesiącach pojawią się odwołania do dzieł innych znanych krakowskich twórców, a przekaz reklamowy Bonarki meandrować będzie pomiędzy klasyką a awangardą, minimalizmem i symbolizmem.Połączenie sztuki z handlowo-rozrywkową tożsamością miejsca ma wywołać niespodziewany efekt i przykuć uwagę odbiorcy. Głównym akcjom handlowym towarzyszyć będą inne formy ekspozycji, inspirowane konkretnym zjawiskiem lub twórcą. Dobór uwzględniał charakter wzorców artystycznych i ich dopasowanie do tematyki handlowej.
Artystyczny kontekst kreacji stanowi również pretekst do wytyczenia działań PR-owych i z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Otwiera także perspektywę pozycjonowania Bonarka City Center jako mecenasa sztuki i propagatora działań kreatywnych w różnych dziedzinach życia.
Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorką zdjęć sesyjnych jest fotograficzka Marlena Bielińska. Stylizację do sesji opracowała Agnieszka Ścibior, a wizażem i fryzurami zajmowali się Julita Jaskółka i Adam Szaro.
BONARKA CITY CENTER Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.
Nadesłał:
bezstronny22
|
Komentarze (2)
no już dawno kolego. Gdzie byłeś przez tyle lat?
noo w Media Expert zaczeli nawet sprzedać bulety na koncerty i inne wydarzenia.