Firma » Biznes

BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych

BPI Real Estate Poland stawia na digitalizację procesów biznesowych
Zobacz więcej zdjęć »
BPI Real Estate Poland automatyzuje i usprawnia procesy biznesowe wewnątrz firmy – od przygotowania oferty po obsługę posprzedażową.

BPI Real Estate Poland automatyzuje i usprawnia procesy biznesowe wewnątrz firmy – od przygotowania oferty po obsługę posprzedażową. Wykorzystanie nowych technologii ma na celu poprawę wydajności i efektywności różnych działów w firmie oraz konkurencyjności na rynku nieruchomości. Integracja i optymalizacja procesów biznesowych w BPI wpisuje się w aktualny trend digital transformation.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Digitalizacja nie jest łatwym procesem dla firmy. Wymaga zaangażowania, a przede wszystkim zmiany przyzwyczajeń. Dzięki temu, że charakteryzuje nas młody, otwarty na wszelkie nowości i szybko uczący się nowych rozwiązań zespół nie mieliśmy z tym problemu. W porę dostrzegliśmy potrzebę wdrożenia digital transformation i zidentyfikowaliśmy obszary, w których zmiany przyniosą najlepsze efekty w możliwie najkrótszym czasie. To dopiero początek, bo określony i zatwierdzony „Road Map IT” precyzyjnie określa nasz kierunek działań – powiedziała Agnieszka Szuber, IT Project Manager w BPI Real Estate Poland.

BPI Real Estate Poland wdraża digitalizację procesów biznesowych od 2018 r. Deweloper bazuje na ogólnodostępnych rozwiązaniach technologicznych, programach i aplikacjach przynoszących firmie wymierne korzyści. Jest to m.in., optymalizacja procesów, zmniejszenie kosztów prowadzenia biznesu, czy przyśpieszenie realizacji projektów. Jednak w ocenie BPI najważniejsze z nich to skrócenie czasu pracy i łatwiejszy dostęp do informacji, a przez to podniesienie wydajności i efektywności pracy całego zespołu. Dzięki digitalizacji BPI w Polsce usprawnia m.in. zarządzanie relacjami z klientem, marketing, obsługę procesu sprzedaży oraz posprzedażową. BPI Real Estate Poland zautomatyzowało także system płatności i weryfikacji faktur oraz nadzór nad projektami, wdrażając system budżetowania i raportowania. W rezultacie dzięki skutecznej digitalizacji możliwa była także poprawa wydajności tradycyjnych procesów.

– Dzięki temu, że dane wprowadzane są tylko raz, a ich analiza poprzez nowoczesne technologie znacznie się skróciła i otworzyła przed nami nowe możliwości, zaoszczędziliśmy czas, który możemy przeznaczyć na nowe zadania. Całkowicie zmienił się także przepływ informacji, dzięki czemu każdy z nas ma do nich szerszy dostęp. To bardzo ważne, szczególnie w czasach pandemii, gdzie praca zdalna i dostęp do dokumentów w chmurze stały się absolutną podstawą prowadzenia biznesu – powiedziała Daria Małecka, Marketing Manager BPI Real Estate Poland

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »