Dom » Nieruchomość

BRAINJUICE RED: Nowa agencja dedykowana deweloperom wchodzi na rynek

W ramach struktur grupy marketingowej BrainJuice Group powstała agencja marketingu internetowego specjalizująca się w obsłudze klientów z branży nieruchomości.

BrainJuice RED (www.brainjuicered.pl) to nowa digitalowa agencja marketingowa dedykowana potrzebom rynku deweloperskiego, która w myśl idei „one stop shop" oferuje deweloperom w jedynym miejscu pełen wachlarz profesjonalnych usług doradczych, komunikacyjnych, planowania mediów oraz wsparcia sprzedaży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Nazwa RED pochodzi od skrótu „Real Estate Digital". Wskazuje jasno na naszą specjalizację branżową oraz filozofię pracy - wyjaśnia Krzysztof Kuwałek, założyciel BrainJuice Group oraz ekspert w zakresie digital marketingu - Nie tylko doskonale poruszamy się w dynamicznym środowisku internetowym, ale i realizujemy nastawione na efekt działania sprzedażowe. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy w ramach nowo powstałej struktury zamierzamy pomóc deweloperom w sprzedaży około 1000 mieszkań.

BrainJuice RED łączy kompetencje agencji doradczej, interaktywnej, social media, SEM & SEO, badawczo-analitycznej, PR oraz domu mediowego. Z myślą o klientach z branży nieruchomości, jej zespół oferuje kilkadziesiąt dedykowanych usług w zakresie marketingu internetowego i wsparcia sprzedaży, w tym autorskie narzędzia analityczne optymalizujące działania deweloperów online, jak Sales Machines oraz BrandScan©.

- BrainJuice RED powstał z obserwacji rynku i potrzeb współpracujących z nami deweloperów - podkreśla Kuwałek. - Dla klienta możemy pełnić funkcję zewnętrznego działu sprzedaży i marketingu internetowego. Umiejętnie łączymy różne kanały online celem realizacji efektywnych kosztowo działań marketingowych, a także kompleksowo wspieramy obecność firm deweloperskich i wizerunek samych inwestycji w internecie.

Eksperci BrainJuice RED posiadają wieloletnią praktykę w sprzedaży online oraz doświadczenie w realizacji projektów marketingowych na rynku polskim, brytyjskim oraz amerykańskim. W Polsce - w ramach grupy BrainJuice - prowadzili działania dla takich firm, jak Ronson Development, Asbud, BPI, Metrohouse oraz Kiljańczyk Development.

BrainJuice RED jest ósmą marką w portfolio BrainJuice Group. Do grupy należą także BrainJuice Strategy (doradztwo strategiczne), House of Numbers (dom mediowy), Web Search Factory (marketing w wyszukiwarkach), BrainJuice Interactive (agencja interaktywna), FuturePR (agencja web PR i social media), Sales Machines (wsparcie sprzedaży) oraz BrainJuice Life (agencja specjalizująca się w obsłudze branży farmaceutycznej oraz zdrowotnej).

W 2011 r. BrainJuice otrzymał tytuł „Najlepszej firmy reklamowej roku 2010" w kategorii agencje interaktywne w badaniu satysfakcji klientów Grand Check, przeprowadzonym przez TNS OBOP i miesięcznik Press. Dwa lata później agencja została globalnym zwycięzcą Diageo Marketing Brilliance Awards 2012 za najlepszą kampanię marki alkoholowej w kategorii Owned na świecie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Szmalec PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »