Technologie » Internet
Business Market Night Edition Nowe strategie i trendy biznesowe na 2023 rok!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Business Market Night Edition
Nowe strategie i trendy biznesowe na 2023 rok!
Za nami długo wyczekiwana III edycja ogólnopolskiej konferencji Business Market organizowanej przez Fundację Think!. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń biznesowych w Polsce, które od lat przyciąga uwagę liderów oraz przedsiębiorców chcących poszerzyć swoją wiedzę i poznać nowe trendy rynkowe. W tym roku na konferencji wystąpiło wielu znakomitych prelegentów, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami oraz udzielili cennych wskazówek, jak rozwijać siebie, swoje pomysły oraz swoją firmę.
Spotkania z wyjątkowymi osobowościami
W nowoczesnej przestrzeni warszawskiej Elektrowni Powiśle odbyło się wydarzenie pełne inspiracji. Była to doskonała okazja dla przedsiębiorców, menedżerów, marketerów i innych osób zainteresowanych rozwojem biznesu, aby zdobyć nowe spojrzenie na prowadzenie działalności – wzbogacone o świeże trendy, nowoczesne narzędzia i praktyczne wskazówki ekspertów. W programie mogliśmy zobaczyć tylko aktualne i zaskakujące tematy, m.in. Sztuka walki bez walki – refleksje na temat prowadzenia biznesu w nowych czasach, Największe mity Social Media, 3 filary szczęścia w biznesie, Pułapki myślenia – czy możemy ufać naszej głowie podejmując decyzje finansowe, Najprostszy sposób na biznes online.
Wśród prelegentów, którzy pojawili się na scenie Business Market, m.in.:
Wojciech Ławniczak – Co founder Very Human Services, strateg, projektant, inwestor, Y Dzięgielewski – znany jako Iluzjonista Y i twórca agencji social mediowej Y Advertising, Robert Łężak – mentor, coach, dr Katarzyna Sekścińska – psycholog, ekonomistka z Wydziału Psychologii UW, Michał Kanarkiewicz – szachista i doradca strategiczny, Anna Ledwoń-Blacha – Co-Founder & Creative Director More Bananas, Łukasz Kępiński – CEO Tears of Joy, Aleksandra Sidorowska – Social Media Manager, Zwyciężczyni Make TikToks Contest.
Wszyscy mogli wystąpić ze swoim pomysłem!
W ramach konferencji wystąpił także Piotr Kwiatkowski, co-founder Kubota, który poprowadził panel z uczestnikami i uczestniczkami Programu Rozwoju Przedsiębiorczości na temat ich sukcesów oraz motywacji do podejmowania wyzwań.
Wydarzenie było okazją do rozmów z mentorami i mentorkami współpracującymi z Fundacją Think! – doświadczonymi przedsiębiorcami, którzy podzielili się dobrymi praktykami biznesowymi i spostrzeżeniami na temat wyzwań stojących przed firmami w dynamicznych i zmiennych czasach. Natomiast w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni wystawienniczej przedsiębiorcy i przedsiębiorczynie zaprezentowali swoje produkty i usługi.
Rozwijamy ludzi i biznesy
Hasłem tegorocznej edycji było: „ROZWIŃ SIEBIE, ROZWIŃ POMYSŁ, ROZWIŃ BIZNES” które, najlepiej oddało cel wspólnej inicjatywy Fundacji THINK! i środowiska biznesowego. Naszą misją jest wspieranie rozwoju kompetencji XXI wieku – szczególnie przedsiębiorczych. Tworzymy przestrzeń do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk – w ramach Programu Rozwoju Przedsiębiorczości już ponad 1300 osób skorzystało z różnych form wsparcia, powstało też ponad 120 nowych firm. Wynik ten cieszy – właśnie tego nasza gospodarka potrzebuje, aby się rozwijać. Organizowana przez nas konferencja to kolejne takie proprzedsiębiorcze działanie. Jestem przekonana, że i w tym roku Business Market będzie miejscem inspirującego spotkania ludzi chętnych do dzielenia się wiedzą i dobrą energią płynącą z networkingu – mówiła Anna Bichta, prezeska Fundacji.
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Think! Partnerem głównym jest Fundacja Citi Handlowy im. L. Kronenberga.
Nadesłał:
p.zysko@agencjafaceit.pl
|
Komentarze (0)