Firma » Biznes
bValue.vc inwestuje w rozwój i ekspansję Purella Food
Zobacz więcej zdjęć » |
Szukamy firm z mocnym zespołem i ciekawym modelem biznesowym. Purella Food już na samym starcie była w stanie przebić się do szerokiej grupy klientów, jej produkty są obecne w czołowych sieciach handlowych w Polsce. Liczymy, że z naszą pomocą uda się firmie dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców a zainwestowane środki pomogą rozwijać nowe linie produktowe, w tym na przykład linie zdrowych przekąsek dla dzieci. Produkty Purella Food wpisują się w szybko rosnący rynek zdrowej żywności, który obserwujemy w różnych grupach konsumenckich i kanałach dystrybucji - mówi Maciej Balsewicz z bValue
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Flagowym produktem, od którego rozpoczęła się historia Purella Food jest najczystsza Chlorella pochodząca z Korei Południowej. Przyjęta strategia rozwoju firmy oraz marki Enjoy Pure Life zaowocowała dynamicznym wzrostem innowacyjnych produktów z użyciem naturalnych składników typu superfoods. Jest doskonałym przykładem szybkiego zagospodarowania kategorii zdrowej żywności i segmentu przekąsek, tworzonych w technologii raw, a w kategorii smoothies w oparciu o formułę NFC (not from concentrate). Marka powstała z potrzeby pasji do życia i dzielenia się dobrą energią. Enjoy Pure Life to nie tylko zdrowe produkty, ale także styl życia. Purella Foo swoimi produktami oraz założeniami celnie wpisuje się we wszystkie współczesne trendy z kręgu wellness, fitness, sharingu, grab&go, ready to eat czy free form food. Strategia firmy to idealny przykład na trafną obserwację zmian społecznych wychodzących naprzeciw oczekiwaniom grupy docelowej.
Współpraca z funduszem bValue pozwoli nam kontynuować rozwój firmy i szybciej osiągnąć nasze założenia - mówi Michał Czerwiński, członek zarządu Purella Food. Nasz cel to pozycja lidera na rynku zdrowej żywności oraz najbardziej rozpoznawalna marka w kategorii superfood. Nasza strategia oraz innowacyjne podejście do rozwoju produktów zostały dostrzeżone przez inwestorów już kilka miesięcy temu. Prowadziliśmy rozmowy z dwoma funduszami. Wybraliśmy fundusz bValue, ponieważ oprócz finansowania szukaliśmy wartości dodanej w postaci doświadczenia rynkowego, a także aktywnego zaangażowania w rozwój firmy. Zainwestowane pieniądze oczywiście są istotne przy szybkim rozwoju firmy, ale liczy się również merytoryczna pomoc partnera inwestującego, jego know-how oraz zespół jakim dysponuje - dodaje Michał Czerwiński.
Jeszcze w tym roku wprowadzimy nową linię produktów. Z pewnością będzie bardzo głośno na jej temat. Dodatkowo w Q3 2018 roku pojawią się w szerokiej dystrybucji innowacyjne, zdrowe produkty stworzone z myślą o najmłodszych oparte o zaawansowane badania oraz rekomendacje odpowiednich stowarzyszeń. Współpraca z funduszem daje nam również większe możliwości wsparcia działań marketingowych, a co za tym idzie dalszą motywację do kreowania kolejnych wyjątkowych produktów z kategorii superfoods. - podsumowuje Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Food.
Nadesłał:
Kostrzewapr
|
Komentarze (0)