Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

CAŁA NAPRZÓD – KIERUNEK KARAIBY Z CAPTAIN JACK!

Do Polski zbliżył się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack! Wszyscy śmiałkowie mają szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wy-spy. Promocję wspiera silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social me-diach z udziałem topowych influencerów.

 

Do Polski zbliżył się najgorętszy okres w roku - karnawał pod banderą Captain Jack!  Wszyscy śmiałkowie mają szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wspiera silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.

Po jesiennym launchu nowego wariantu smakowego Pirate Orange i inauguracji sezonu imprez akademickich, Captain Jack ruszył z kolejną angażującą akcją dla miejskich piratów. Karnawałowa aktywacja rozpoczęła się 27 grudnia 2019 i potrwa do 23 lutego 2020. Przez osiem tygodni do zdobycia będą imprezowe wyjazdy na Karaiby - Kubę lub Dominikanę, Instaxy Mini oraz zestawy piw dla całej ekipy na karnawałowe domówki. Promocja obejmuje oba warianty piwa - Captain Jack o smaku rumu oraz Captain Jack Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy.

- Czas, by po raz kolejny opuścić bezpieczny port i wyruszyć ku przygodzie. Przewodzić jej będzie nie kto inny jak Captain Jack! W tym roku znów zbiera załogę pełną ciekawych świata ludzi i rusza na imprezowy podbój karaibskich wysp. Kto z nas nie marzy o rajskich plażach, gdy w Polsce panuje zima? - mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki. - Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku i strony captainjackbeer.pl, gdzie szykujemy sporo karnawałowych niespodzianek! - dodaje.

W imprezowy świat Captain Jacka wprowadzi nas Suchar Codzienny, a do ekipy dołączą m.in. W.E.N.A. i Agatycze oraz Honorata Skarbek. Wszyscy podejmą wyzwania od Captain Jacka, a każde z nich przedstawi na swoim profilu społecznościowym nowe zadanie konkursowe.

Aktywacji towarzyszy zintegrowana kampania, która obejmuje spot telewizyjny, billboardy, działania w digitalu i social mediach, PR oraz wyróżnialne materiały zapewniające widoczność w punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny odpowiada Hand Made.

- Naszą kolejną akcją udowadniamy, że sezon na imprezy z Captain Jack nigdy się nie kończy! Do współpracy zaprosiliśmy znanych, kolorowych twórców, którzy dobrze odnajdują się w roli miejskich piratów. Na pewno nie będzie nudno! - przyznaje Monika Frankiewicz, PR Manager w Hand Made.

Za realizację spotu odpowiadają agencje Grandes Kochonos oraz Bardzo, za produkcję studio filmowe Dynamo, a za postprodukcję Platige Image. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się ZenithOptimedia Group. Promocję obsługuje Kropka Bordo, a aktywację w digitalu i komunikację PR prowadzi Hand Made. Billboardy zaprojektowała agencja Prism, a promocyjne butelki - Mango Design.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Julita Sompolińska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »