Kobieta, zdrowie, uroda » Ciało
Cała Polska ogoliła „Siarę”!
Kampania Cała Polska goli „Siarę”! trwała trzy miesiące, rozpoczęła się w kwietniu i trwała do końca czerwca br. Celem akcji było nakłonienie Janusza „Siary” Rewińskiego do zgolenia brody i przekonanie go, że golenie może być przyjemne! Akcja zakończyła się sukcesem dzięki poparciu ponad 40 tys. osób, które na fanpage’u www.facebook.com/WilkinsonPolska poparły akcję i zdołały przekonać Janusza „Siarę” Rewińskiego do zgolenia brody.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja marketingowa Let’s Evolve Marketing, która prowadziła również oficjalny fanpage marki Wilkinson (www.facebook.com/WilkinsonPolska), przygotowała kreację do materiałów marketingowych oraz prowadziła działania samplingowe w 14 miastach Polski. Kompleksowe działania z zakresu public relations prowadziła agencja studio PRowokacja. Za zakup mediów odpowiadał dział mediów cyfrowych domu mediowego MEC - MEC Interaction.
„Długo szukaliśmy ciekawego pomysłu na promocję marki Wilkinson, który w zdecydowany sposób podkreśliłby nowy charakter marki” - mówi Beata Kozieł, Senior Brand Manager Wilkinson. „Naszym celem było pokazanie, że „Golenie może być przyjemne!”, co stało się obecnie nowym hasłem reklamowym Wilkinson”.
„Kampania Cała Polska goli „Siarę!” składała się z działań niestandardowych, które pomogły w odmłodzeniu marki. Kampania jest przykładem innowacyjnego podejścia do promocji produktów do golenia i przełamuje dotychczasowe schematy. Cieszę się, że firma Wilkinson zdecydowała się na jej realizację” – mówi Paweł Raczkowski, Managing Director agencji Let’s Evolve Marketing.
* * *
Dodatkowych informacji udziela:
L-E-M
Paweł Raczkowski
managing director
p.raczkowski@l-e-m.pl
tel. 502 508 731
Nadesłał:
a.krynicka@l-e-m.pl
|
Komentarze (0)