Gospodarka » Żywność

CAŁA POLSKA SMAKUJE W LIDLU

Soczyste owoce, chrupiące wypieki czy świeże wędliny i nabiał – to tylko niektóre produkty od polskich producentów, które charakteryzuje wysoka jakość i niepowtarzalny smak. Dlatego już od 9 maja we wszystkich sklepach Lidl rozpoczyna się tydzień „Polska Smakuje w Lidlu”.
Jak wynika z raportu „Patriotyzm Konsumencki Polaków" , już połowa z nas zwraca uwagę czy dany produkt spożywczy ma polskie korzenie i tym też kieruje się przy jego zakupie. Polscy dostawcy są bowiem gwarancją świeżości i jakości, a wybierając ich produkty, wspieramy rozwój i krajową gospodarkę.

Firma Lidl od lat nieustannie współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów m.in. firmy Tarczyński S.A czy Grupy Animex jak i mniejszych, lokalnych dostawców np. OSM Koło czy SM Jana Średzka. Dlatego już od 9 maja w sklepach sieci znaleźć będzie można artykuły oznaczone marką „Polska Smakuje w Lidlu" pochodzące od polskich dostawców.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Poprzez akcję „Polska smakuje w Lidlu" chcemy podkreślić, jak ważni są dla nas polscy producenci, którzy dostarczają nam produkty takie jak m.in. warzywa, owoce, wędliny, nabiał czy słodycze. To dzięki nim możemy proponować konsumentom polski asortyment najwyższej jakości, którego sprzedaż generuje ponad 70% obrotu naszej firmy. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca będzie się dalej rozwijać, ponieważ łączy nas nie tylko przywiązanie do jakości
i świeżości, ale również dbałość o klienta" - podkreśla Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska

Wsparciem akcji są produkty z serii "Literatura polska w najlepszym wydaniu" oraz "Nowości
i klasyka polskiego kina". W Lidlu dostępne będą utwory największych polskich twórców
i poetów takich jak: Wisława Szymborska czy Czesław Miłosz, oraz dzieła polskiej kinematografii m.in. film Karbala, Miś czy Body/Ciało.

Współpraca firmy Lidl z polskimi producentami została doceniona również poprzez kapitułę konkursu Teraz Polska 2016. Do grona laureatów dołączyły kolejne produkty marek Pikok i Pilos. Łącznie Lidl oferuje ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska."



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

informacje_ms

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »