Firma » Biznes
Cała prawda o piwie ujawniona! Kompania Piwowarska ogłasza wyniki konkursu dla Ambasadorów Piwa
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od początku bieżącego roku trwa skierowany do wszystkich pracowników KP program Ambasadorzy Piwa. Zorganizowano już ponad 20 warsztatów, które objęły wszystkich pracowników firmy, czyli ok. 3200 osób. Uczestnicy szkoleń otrzymali „ściągawki” – praktyczne książeczki zawierające kompendium wiedzy przekazanej podczas zajęć, które dodatkowo można uzupełniać o nowe treści – oraz komplety szkła do ulubionego piwa. Od lutego bieżącego roku funkcjonuje infolinia, za pośrednictwem której można zgłaszać obserwacje z rynku. W kwietniu uruchomiona została aplikacja pozwalająca sprawdzać wiedzę zespołu KP na temat piwa. Codziennie po włączeniu komputera pracownicy otrzymują pytanie ze znajomości historii, procesu produkcji i kultury piwa. Wszystkie te informacje zgromadzono na jednej platformie – specjalnej stronie w intranecie, pod postacią m.in. prezentacji, zdjęć i materiałów graficznych. W czerwcu pracownicy KP mieli okazję wykorzystać swoją wiedzę w praktyce, promując w nadmorskich miejscowościach nową kategorię produktu – LECH Shandy. W świecie Ambasadorów Piwa dużo się dzieje!
61 pomysłów, jak promować piwną kategorię
Najnowszą inicjatywą w ramach programu jest konkurs „Cała prawda o piwie”. Od początku sierpnia pracownicy KP mogli zgłaszać projekty, które ich zdaniem przyczynią się do promowania kultury piwnej na zewnątrz i wewnątrz firmy.
Zorganizowaliśmy konkurs, żeby razem znaleźć pomysły, jak podzielić się naszą wiedzą o piwie zdobytą dzięki programowi Ambasadorzy Piwa. Szczególnie zależy mi na tym, aby to były idee samych pracowników, które narodziły się wewnątrz organizacji, a nie to, co wymyśli i narzuci zarząd – mówi Rob Priday, prezes Kompanii Piwowarskiej.
Lider projektu Karolina Gierszewska dodaje: Zainspirował nas jeden z pracowników KP, który przedstawił swój błyskotliwy koncept związany z kulturą piwa. To nam uświadomiło, że w Kompanii Piwowarskiej pracują ludzie, którym chce się myśleć, działać i zmieniać rynek, bez względu na to, w jakim dziale i na jakim stanowisku pracują. Dodatkową korzyścią z konkursu była integracja pracowników, wymiana wiedzy i doświadczeń.
Projekty musiały spełniać dwa warunki: nawiązywać do produktów KP lub SABMiller i być aktualne, czyli odpowiadać na bieżące potrzeby i wyzwania. Zgłaszając projekt, należało szczegółowo opisać jego cel, przebieg i sposób ewaluacji, ponadto określić czas realizacji i koszty. Takich zgłoszeń napłynęło do konkursu 61 – w tym dwa zaledwie 1,5 godziny po jego oficjalnym ogłoszeniu! – przygotowanych w sumie przez 105 osób. Członków wszystkich zespołów projektowych nagrodzono kompletami szklanek do piwa Książęce oraz jubileuszową, litrową butelką piwa Pilsner Urquell.
„Cała prawa o piwie” ujawniona
Wśród nadesłanych zgłoszeń było wiele doskonałych pomysłów, jednak trzeba było wybrać najlepsze z najlepszych. 6-osobowe jury – w którego składzie znaleźli się m.in. Krzysztof Kaczmarek, dyrektor ds. rozwoju organizacji sprzedaży, oraz Radosław Pawlak, dyrektor ds. innowacji marketingowych – wyłoniło siedem finałowych projektów, których twórcy zostali zaproszeni do osobistej prezentacji przed zarządem. Do realizacji wybrano łącznie cztery inicjatywy, a autorzy dwóch najlepszych w nagrodę pojadą do Włoch, gdzie czeka ich zwiedzanie Rzymu i browaru Peroni należącego do SABMiller. Pozostali finaliści zostaną nagrodzeni krajowymi wycieczkami.
Monika Wojnowska-Kubacka, kierownik kanału sprzedaży w KP i członek zwycięskiego teamu, nie kryje radości: Niezwykle cieszę się z wygranej i już nie mogę się doczekać wyjazdu! Ale największą satysfakcję mam z tego, że nasz pomysł został tak wysoko oceniony i stanie się częścią strategii firmy.
Ten konkurs pokazał, że w Kompanii Piwowarskiej każdy ma szansę się wykazać i wpływać na losy firmy, nawet osoby, które pracują tutaj zaledwie kilka miesięcy – bo właśnie ich projekt będzie realizowany – podsumowuje Karolina Gierszewska.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Kompania Piwowarska
|
Komentarze (0)