Firma » Biznes

Call Center Poland ponownie realizuje kampanię dla Toyota Motor Poland

Celem kampanii było dotarcie do grupy kilkudziesięciu tysięcy użytkowników toyoty w Polsce i zaproszenie ich na dni otwarte nowego modelu Yaris.

Kontakt z tak liczną rzeszą właścicieli aut marki Toyota był okazją do realizacji badań dotyczących preferencji zakupowych następnych aut, a w szczególności zakupu samochodu marki Toyota.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W rozmowie telefonicznej konsultanci Call Center Poland badali również opinie na temat postrzegania programu lojalnościowego TOYOTA MORE wśród jego uczestników. Analiza wyników badania stanowi wysoką wartość w opracowywaniu efektywnego modelu programu lojalnościowego - a co za tym idzie - skutecznej strategii wzmacniania przywiązania klientów do tej silnej marki.

Podobnie jak realizowana wcześniej kampania marcowa, bezpośredni kontakt ze strony Toyoty spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów, którzy udzielali wyczerpujących odpowiedzi na pytania konsultantów.   

„Zrealizowana kampania potwierdza tendencję obserwowaną w innych branżach – mówi Ernest Kargol, Dyrektor Sprzedaży w Call Center Poland -  Klienci nabierają większego zaufania do informacji udzielanej telefonicznie i do sprzedaży zdalnej.  Obecnie klient oczekuje bezpośredniego kontaktu, ale ze spersonalizowaną, dostosowaną do jego potrzeb ofertą. Taki kontakt, wsparty odpowiednią reklamą, owocuje znacznie wyższą konwersją sprzedaży”.

Obecnie Call Center Poland realizuje szereg projektów, których specyfika wymaga dotarcia w krótkim czasie do wielkiej grupy konsumentów. Są to nie tylko projekty sprzedażowe, ale i badania telefoniczne czy kampanie utrzymujące i zwiększające wartość klienta.

 

Call Center Poland SA - lider rynku usług i rozwiązań w zakresie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) wykorzystujących narzędzia call/contact center. Największa w Polsce firma oferująca profesjonalne usługi call center: telefonicznego wsparcia działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Call Center Poland

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »