Moda » Odzież
Camel tweed i sweter w stylu vintage
Koloruj zgodnie z trendem
Podczas pokazów kolekcji na jesień i zimę 2010/2011 na wybiegach mogliśmy zobaczyć radosne kolory, które światowi styliści zaproponowali na te mniej słoneczne w roku dni. Beż, wielbłądzi brąz, złotawy, żółty, musztardowy i pomarańczowy. Te kolory dobrze skomponują się z wszechobecnym nasyconym brązem. W propozycjach topowych projektantów często pojawiała się też karminowa czerwień. Jak co roku obecna była także tradycyjna, zimowa: czerń, szarość, a ponadto biel. Do nieodzownego beżu dołączyła również fuksja, fiolet, khaki i butelkowa zieleń.
Efektem jesiennego shoppingu powinny być jednak przede wszystkim wiszące w naszych szafach rzeczy w kolorze wielbłądziego brązu (camel) pokazywanego najczęściej w przypadku okryć wierzchnich, noszonych jako total look z odcieniami pochodnymi.
Mono kolorystyczny trend
Podążając za trendami powinnyśmy tej jesieni do beżowego płaszcza dobrać mysi pasek, karmelowe buty, piaskowe rękawiczki i czapkę oraz pudrowo różowy szal.
W propozycjach światowych stylistów mocno zarysowuje się trend promujący nasycone kolory i dominują zestawienia mono kolorystyczne. Możemy łączyć mocne kolory jak np. róż z krwistą czerwienią, ale także wybierać wersję jednolitą i zaprezentować się od czubka głowy po palce u stóp np. w brązie. Rzecz jasna, dotyczy to również dodatków, które powinny być w tym samym kolorze. Przy czym, dyscyplina kolorystyczna obejmuje nawet makijaż.
Niech otuli cię miękkie okrycie…
Na rozpoczynający się sezon jesienno-zimowy światowi dyktatorzy mody pokazali płaszcze, które można określić jednym słowem – sexy.
Najczęściej mają duże kołnierze i talię mocno podkreśloną prawie męskim paskiem. Część propozycji to modele rozkloszowane oparte na literze A z tweedu, skóry, z dodatkami futra. Jeśli nie chcemy dostosowywać się do kolorystycznego, zimowego reżimu, wybierzmy fuksję, czerwień, czy niebieski. Odważne panie powinny szukać też płaszczy z szerokimi rękawami, falbanami, lub wstawkami z futra. Obowiązuje też styl militarny, ale nieco udelikatniony, w uproszczonym wydaniu, z pagonami i złotymi guzikami. Do najmodniejszych należą również płaszcze w stylu „francuski łącznik” i „szpiegowskie” trencze, a także dwurzędowe tweedy.
Pasek w roli głównej…
Główną ideą nadchodzącego sezonu jest połączenie wielu, różnego rodzaju tkanin i podkreślenie całej kompozycji obejmującym talię paskiem. Swetry należy łączyć ze skórzanymi pasami, a dzianiny przewiązywać cienkimi taśmami. Obowiązujące trendy odnajdziemy w kolekcji firmy Bremi (www.sklep.bremi.pl), rodzimego producenta, przystępnych cenowo akcesoriów i dodatków. Wśród szerokiej gamy propozycji tej marki znajdują się, pokazywane na światowych wybiegach, paski militarne, te utrzymane w stylu vintage, paski stworzone specjalnie do swetrów, jak również garniturowe przeznaczone do damskich płaszczy. W kolekcji odbijają się rzecz jasna obowiązujące obecnie barwy.
Cardigan i dzianinowa sukienka
Z pewnością można mówić o wielkim come-back dzianiny. Z wybiegu uśmiechają się do nas swetry z dzieciństwa, rodzinne Boże Narodzenie, i rozrywkowy Nowy Rok z przed lat. Obrazek można opatrzyć szyldem: Powrót-do-tamtych-dni. Choć wracają do nas w ramach stylu vintage, to we współczesnym, minimalistycznym wydaniu. Cardigany i rozpinane swetry, sukienki i spódnice z dzianiny ewoluują od kolorowych i zabawnych, przez babcia-chic, miejski szkolny styl, po wygodne okrycia dla biznes woman.
Lekkie zwiewne lub koronkowe tkaniny najlepiej łączyć na zasadzie kontrastu z ciężkimi rzeczami. Trendy są również tapicerskie wzory i duże, wypukłe ornamenty na błyszczących tkaninach oraz wzory zwierzęce.
o BREMI
Firma BREMI, która powstała w 1987 roku, specjalizuje się w produkcji pasków ze skóry naturalnej i wysokiej jakości skóry syntetycznej. W jej asortymencie znajduje się ponad pół tysiąca modeli damskich, męskich, młodzieżowych i dziecięcych pasków. Firma posiada w ofercie także kolekcję eleganckich torebek damskich ANIES ZEIGER, linię toreb lnianych oraz plecaków. Jakość oferowana przez BREMI została uznana i dwukrotnie nagrodzona złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Wyroby tej marki można nabyć w około 2000 sklapach i punktach handlowych na terenie całego kraju i zagranicą.
Dodatkowe informacje:
PRESTIGE PUBLIC RELATIONS
Tel. 022 620 28 29
www.prestigepr.pl
Stare AGD kosztuje Polaków miliardy. Nowy raport ujawnia potencjał oszczędności
Czy zamknięcie dostępu do ulgi mieszkaniowej ograniczy zakupy inwestycyjne mieszkań
Grześki na Święta! Z nowym Mikołajem i jeszcze większą dawką luzu!
DOBRY WZÓR znów dla LAHTI PRO!
Spotkaj się z Bartłomiejem Pawłowskim, kapitanem Widzewa na Sportowym Dniu Otwartym w Łodzi
Komentarze (0)