Motoryzacja » Samochody
Car Partners pomoże dobrać i sfinansować auto z segmentu premium
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Będzie ona, w maksymalnie komfortowy i opłacalny dla klienta sposób prowadzić go przez złożony proces doboru, konfiguracji i uzyskania optymalnego finansowania wymarzonego samochodu.
Od wielu lat sprzedaż aut premium wzrasta, a zgodnie z najnowszymi danymi pandemia koronawirusa w najmniejszym stopniu dotknęła tego segmentu rynku motoryzacyjnego. Polacy coraz częściej decydują się na zakup modeli „z wyższej półki”, ale według badań przeprowadzonych przez Car Partners standard obsługi klienta nie zawsze satysfakcjonuje nabywców droższych modeli samochodów. To nisza, którą chce zagospodarować Car Partners.
Nazwa nawiązuje do założycieli firmy, czyli Jarosława Sekuny i Tomasza Bachniaka: pasjonatów motoryzacji, których zawodowe doświadczenia wzajemnie się uzupełniają. Sekuna od wielu lat prowadzi 911 Garage - znany w świecie motorsportu salon brokerski i serwis aut segmentu premium i super-premium. Bachniak specjalizuje się w optymalnym finansowaniu i leasingu, którym zajmował się w największej w Polsce firmie oferującej zarządzanie flotą i wynajem długoterminowy samochodów.
- Dla nas jest oczywiste, że cały proces zakupu auta premium, choć skomplikowany, powinien być przyjemnym doświadczeniem. W tym segmencie samochód to dużo więcej, niż narzędzie do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jednak wiele historii z salonów sprzedaży, które usłyszeliśmy od klientów 911 Garage utwierdziło nas w przekonaniu, że prawidłowy dobór modelu, konfiguracji i opcji dodatkowych, a wreszcie zorientowanie się w całym wachlarzu dostępnych ofert finansowania wcale nie jest takie proste. Kończy się tym, że kupno wymarzonego auta za kilkaset lub więcej tysięcy zamiast sprawiać radość jest źródłem frustracji. My to zmieniamy – opowiada Jarosław Sekuna z Car Partners.
Dodatkowo twórcy Car Partners, jako zdeklarowani pasjonaci motoryzacji, zapraszają swoich klientów do emocjonującego świata motorsportu. Organizują wyjazdy na wydarzenia branżowe, jazdy testowe oraz na torze, a także szkolenia, które pozwalają w pełni odkryć możliwości auta i nauczyć się z nich korzystać. To również okazja do dobrej zabawy i poznania ciekawych ludzi o podobnych zainteresowaniach.
– Nie mamy wątpliwości że to dobry moment na start. Choć całościowo rynek samochodowy doświadczył w tym kwartale spadku, wskaźniki dla półki premium są według nas optymistyczne - zamożni klienci nadal chcą realizować swoje plany zakupowe. Naszym atutem jest też wyspecjalizowanie w efektywnych i wygodnych zdalnych formach obsługi – twierdzi Tomasz Bachniak z Car Partners.
Niespełnione potrzeby współczesnego klienta
Dzięki internetowym poradom, klienci dysponują dziś szerokim dostępem do szczegółowych informacji i recenzji aut. Mnogość tych treści sprawia, że oczekują wysokiego standardu usług i eksperckiej oceny ze strony sprzedawców, którzy będą w stanie służyć fachową pomocą w dylematach związanych z wyborem odpowiedniego modelu i ewentualnych dodatków.
Imponującym rozwiązaniom technologicznym w produkcji samochodów nie towarzyszy jednak rozwój jakości usług salonów sprzedaży. Potencjalni klienci spotykają się z szeregiem utrudnień na drodze do znalezienia wymarzonego auta – brakiem indywidualnego podejścia sprzedawców, problemami w komunikacji z salonem, niedostateczną opieką, czy wręcz stereotypizacją i niepoważnym traktowaniem przez konsultantów.
Trudne czasy mogą stać się katalizatorem pozytywnych zmian w branży – nadania usłudze ludzkiego wymiaru oraz budowania partnerskiej i bezpośredniej relacji z kupującymi. Car Partners to jeden z przykładów, jak podążać za klientami i wspierać ich potrzeby nie tylko w okresie dobrej koniunktury.
Nadesłał:
j.melon@neuron.pl
|
Komentarze (0)