Firma » Biznes

CardPack – znacznie więcej niż Karta! Nowa kampania reklamowa Sodexo Motivation Solutions

Sodexo Motivation Solutions wprowadza na rynek nowe narzędzie do zarządzania programami motywacyjnymi z wykorzystaniem kart przedpłaconych - CARD PACK.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wiosna to czas na zamiany, dlatego z myślą o firmach poszukujących nowoczesnych narzędzi budujących lojalność w biznesie, Sodexo Motivation Solutions wprowadza na rynek nowe narzędzie do zarządzania programami motywacyjnymi z wykorzystaniem kart przedpłaconych - CARD PACK. Launch produktu wspiera kampania pod hasłem „CardPack – znacznie więcej niż Karta!”. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej i Internecie oraz działania public relations.

 Najnowszy produkt Sodexo to połączenie karty przedpłaconej
i zestawu dodatkowych narzędzi, znacząco podnoszących jej efektywność jako narzędzia motywacyjnego. Layout reklamowy przedstawia opakowanie nowego produktu otoczone kolorowymi punktorami ilustrującymi najważniejsze funkcjonalności systemu – oparcie projektu na kartach przedpłaconych, możliwość przygotowania dedykowanej strony internetowej, utrzymanie stałej komunikacji z uczestnikami za pomocą modułu komunikacyjnego oraz dostęp do bieżących raportów i statystyk dzięki panelowi Manager’s Dashboard. Kampania promująca CardPack ruszyła
w połowie maja.

Dzięki CardPack popularne i lubiane karty przedpłacone zyskały nową jakość. Do tej pory w biznesie były wykorzystywane głównie  jako uniwersalne nagrody w akcjach wsparcia sprzedaży. CardPack umożliwia zaś przygotowanie w oparciu o karty pre-paid kompleksowego programu motywacyjnego lub lojalnościowego. Karta jest w tym przypadku jednocześnie motywatorem, nośnikiem identyfikacji marki klienta oraz nagrodą, którą uczestnik akcji zdobywa realizując określone przez organizatora targety i zadania. Claim kampanii „CardPack – znacznie więcej niż Karta!” ma więc na celu przekazanie firmom, że karty można wykorzystać ciekawiej, lepiej i bardziej efektywnie” - podsumował założenia wiosennej kampanii Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju firmy Sodexo Motivation Solutions. „Nasza oferta to odpowiedź
na potrzeby rynku. Staramy się na bieżąco analizować oczekiwania naszych Klientów i ich cele biznesowe.  
Programy kartowe i propozycja jaką jest CardPack są idealnym rozwiązaniem zarówno dla przedsiębiorstw szukających skutecznego sposobu motywacji zespołów sprzedaży, jak i  budowania relacji z zewnętrznymi partnerami biznesowymi firmy.

Reklamy i advertoriale Sodexo Motivation Solutions pojawiają się od połowy maja w kluczowych tytułach prasy branżowej i opiniotwórczej. W tym samym czasie w wybranych tytułach marketingowych m.in. Brief
i Marketing w Praktyce, zamieszczone zostaną także rubryki eksperckie wspierające kampanię. Działania
w Internecie prowadzone są dwutorowo. Głównym partnerem nowej kampanii Sodexo jest portal Marketing przy Kawie, na którym umieszczona została strona typu include dedykowana w pełni CardPack’owi,
a wsparta dodatkowymi działaniami e-mailingowymi i reklamowymi w ramach serwisu. Aktywności w ramach kampanii zaplanowane są do połowy lipca 2012 roku.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo, media plan opracował dom mediowy Mindshare. Kreacje internetowe i strona include zostały przygotowane przez agencję Webvariation. Działania public relations wspierające kampanię realizuje agencja ConTrust.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ConTrust
http://contrust.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »