Firma » Biznes
Carrefour Polska na Targach ReDI 2016
Zobacz więcej zdjęć » |
Carrefour Polska po raz pierwszy jest wystawcą podczas Targów ReDI. Na stoisku firmy zostanie zaprezentowany nowy obiekt powstający w Bydgoszczy – Metropolitan Outlet. Ponadto, przedstawiciele Carrefour będą obecni również w strefie B2B, gdzie przedstawią pozostałe centra handlowe znajdujące się w portfolio Carrefour oraz przeprowadzone w nich inwestycje. W 2016 roku Carrefour zakończył modernizację łącznie 5 centrów handlowych, a na przestrzeni ostatnich 20 miesięcy, liczba odnowionych obiektów sięgnęła 13. Równolegle sieć kontynuuje dynamiczne inwestycje w remodelingi hiper- i supermarketów oraz sklepów osiedlowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Obiektem będącym najważniejszym punktem prezentacji firmy jest Metropolitan Outlet Bydgoszcz. W miejscu istniejącej galerii powstanie największy outlet w regionie: Metropolitan Outlet Bydgoszcz, który na powierzchni ponad 17 000 m. kw. GLA zaoferuje ponad 60 marek outletowych - modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz znanych polskich i zagranicznych producentów. Ofertę uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe oraz bawialnia dla dzieci. Atutem outletu będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour, uzupełniony dodatkowo o stację paliw. Przebudowa dotychczasowej galerii handlowej na outlet dobrze wpisuje się w aktualne trendy na rynku - centra wyprzedażowe cieszą się bowiem rosnącym zainteresowaniem polskich konsumentów.
W tym roku odbywa się 3. edycja Targów ReDI, CEE Trade Fair for Retail Investment. Jest to okazja do nawiązania rozmów między przedstawicielami urzędów miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych. W każdej z poprzednich edycji uczestniczyło ponad 1 400 osób, w tym wielu wystawców prezentujących centra handlowe z Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Dodatkowe informacje
Carrefour Polska to właściciel i zarządca sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju
i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Carrefour
|
Komentarze (0)