Kultura, sztuka » Kultura
Carrefour Polska promuje sport i zdrowie podczas Święta Francji
Carrefour Polska jest Partnerem tego wydarzenia i zaprasza wszystkich gości do specjalnego stoiska firmy. Miasteczko Francuskie powstanie w Parku Skaryszewskim w niedzielę 10 lipca br. Zajmować będzie główną aleję Parku Skaryszewskiego, od Ronda Waszyngtona do pomnika Wdzięczności Armii Radzieckiej, oraz dwie alejki poboczne. Stoisko Carrefour będzie znajdować się przed pomnikiem, na rozwidleniu prowadzącym do stoisk miast francuskich.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Stoisko przygotowane przez Carrefour będzie podzielone na trzy specjalne strefy, wypełnione po brzegi atrakcjami: zdrowotną, sportową i plastyczną. Na rodziców i ich pociechy czekają na miejscu liczne animacje i atrakcje, podczas których każdy będzie mógł nauczyć się zasad zdrowej diety oraz rozwiązać specjalne quizy sprawdzające wiedzę o odżywianiu i Francji. Natomiast w strefie sportowej znajdzie się specjalne pole do gry w badmintona i w tzw. piłkarski bilard – klasyczną grę bilardową, ale rozgrywaną za pomocą piłek nożnych. Z kolei w strefie plastycznej zaplanowane jest malowanie buź dzieci oraz wielka kolorowanka – okazja dla najmłodszych na wykazanie się umiejętnościami manualnymi i kreatywnością.
Dla wszystkich wyczerpanych i spragnionych po sportowych emocjach firma przygotuje miejsce do relaksu na leżakach i drobnych zakupów w sklepiku. Jednocześnie każdy paragon potwierdzający zakup dokonany na stoisku Carrefour uprawnia do udziału w specjalnej piłkarskiej grze i wylosowania jednej z wielu, atrakcyjnych nagród.
Jednym z najważniejszych priorytetów Carrefour Polska w 2016 roku jest program „Z miłości do Zdrowia”, którego celem jest promocja zdrowego stylu życia wśród klientów i pracowników poprzez sponsorowanie wydarzeń sportowych oraz edukację na temat zdrowej diety.
Wiedząc, jak duże znaczenie Polacy przywiązują do zdrowego stylu życia, Carrefour wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom i znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowiem (bio i ekologicznych, dietetycznych, bezglutenowych, sojowych oraz dla diabetyków), a także produktów lokalnych, pochodzących od małych i średnich polskich producentów.
Carrefour zachęca również swoich klientów i pracowników do zdrowego stylu życia poprzez promocję imprez sportowych. W 2016 roku firma kolejny rok z rzędu angażuje się w sponsoring maratonów oraz imprez biegowych na terenie całego kraju.
Święto Francji i Miasteczko Francuskie to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się na rzecz szerzenia kultury francuskiej w Polsce. W tym roku firma m.in. zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była również Partnerem 34. Konkursu Poezji i Prozy Frankofońskiej.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Carrefour
|
Komentarze (0)