Firma » Biznes
Carrefour Polska rusza z wielką interaktywną loterią piłkarską i funduje ponad 730 tysięcy nagród
Zobacz więcej zdjęć » |
Z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej, których tegorocznym gospodarzem będzie Francja, Carrefour Polska przygotował dla klientów specjalną interaktywną loterię promocyjną o nazwie „Piłkarska Loteria Carrefour”. Każdy z klientów hiper- i supermarketów Carrefour, który między 1 i 13 czerwca tego roku dokona zakupów za określoną kwotę, będzie mógł przenieść się podczas zakupów na boisko piłkarskie oraz wygrać jedną z ponad 730.000 nagród.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Postępująca digitalizacja we wszystkich obszarach działalności Carrefour w Polsce to odpowiedź na zmieniającej się oczekiwania konsumentów. Wychodząc naprzeciw nowym trendom, przygotowaliśmy dla naszych klientów specjalną akcję promocyjną – Piłkarską Loterię Carrefour, która dzięki nowym technologiom, pozwoli im przenieść się na mistrzostwa piłkarskie i przeżyć dreszczyk emocji stając na linii rzutów karnych - mówi Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych - W każdym z naszych dużych sklepów zamontowane zostaną specjalne strefy loterii wyposażone w multimedialne terminale, na których w zamian za zrobione zakupy, klienci będą mogli strzelać bramki
z rzutów karnych i wygrywać cenne nagrody - dodał Marcin Olech.
Piłkarska loteria realizowana będzie na specjalnych terminalach zlokalizowanych we wszystkich hipermarketach Carrefour. Urządzenia wyposażone w fotokomórki, umożliwią graczowi oddanie strzału do wirtualnej bramki widocznej na ekranie monitora. Na zwycięzców czekają nagrody takie jak, m.in.: 150 zestawów kina domowego, 5 voucherów sportowych o wartości 15 tys. zł., 5 kart podarunkowych o wartości 2500 tys. zł., 504 piłki nożne, 1338 foteli kibica czy 4844 bony towarowe na zakupy. Akcja wspierana jest spotami telewizyjnymi z udziałem Napoleona, który zachęca klientów do udziału w Piłkarskiej Loterii Carrefour.
Jak skorzystać z akcji robiąc zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour?
Aby wziąć udział w akcji Piłkarska Loteria Carrefour, należy zrobić zakupy w hipermarketach sieci za minimum 50 zł lub w supermarketach za minimum 25 zł. Jeżeli w zakupionych produktach znajdzie się co najmniej jeden Produkt Partnerski, taki jak: chipsy, napoje, nabiał bądź kosmetyki, odpowiednio oznaczony w gazetce promocyjnej oraz przy półce, klient otrzyma dodatkowy wydruk, który zwiększa jego szanse na wygraną w loterii.
W hipermarketach, aby rozpocząć grę, należy zeskanować kod kreskowy na kuponie Loterii w skanerze znajdującym się na Terminalu. Na ekranie pojawia się animacja bramkarza i piłki. Gracz uruchamia grę poprzez kopnięcie wirtualnej piłki znajdującej się na linii pola karnego i wyznaczonej przez promień fotokomórki. Po każdym strzelonym golu, w przypadku wygranej, z terminala drukuje się wydruk z nazwą nagrody. Jeden kupon oznacza jeden strzał.
W supermarketach klient z otrzymanym kuponem podchodzi do terminala w celu uruchomienia gry. Samodzielnie skanuje on kod kreskowy, znajdujący się na kuponie Loterii, w skanerze umieszczonym na terminalu. Terminal wówczas uruchamia losowanie, podświetlając kolejne lampki na kole terminala, aż w końcu wskazuje wynik. W przypadku wygranej, klient odbiera wydruk z terminala z potwierdzeniem prawa do odbioru nagrody.
Drobne nagrody piłkarskie, takie jak: kapelusze, szaliki, flagi, trąbki, czy też bony Carrefour, klienci będą mogli odebrać od razu w Punkcie Obsługi Klienta. Natomiast bardziej wartościowe nagrody zostaną przesłane do zwycięzców poczta do 11 lipca 2016 r. Otrzymany w ramach akcji wydruk loteryjny klienci zrealizować mogą w sklepie, w którym dokonali zakupów, najpóźniej do 13 czerwca. Uczestnikiem Loterii może być każda osoba fizyczna, która w dniu przystąpienia do Loterii ukończyła co najmniej 18 lat.
Nadesłał:
Biuro Prasowe Carrefour
|
Komentarze (0)