Społeczeństwo » Społeczeństwo

Castorama promuje odpowiedzialną gospodarkę leśną biorąc udział w kolejnym Piątku FSC

Już 24 września odbędzie się coroczna akcja Piątek FSC, w tym roku pod hasłem „Dbając o lasy, dbamy o klimat!”. Z tej okazji Castorama zachęca do poszerzenia wiedzy na temat wpływu lasów na nasze życie oraz roli zrównoważonego gospodarowania zasobami leśnymi.

Już 24 września odbędzie się coroczna akcja Piątek FSC, w tym roku pod hasłem „Dbając o lasy, dbamy o klimat!”. Z tej okazji Castorama zachęca do poszerzenia wiedzy na temat wpływu lasów na nasze życie oraz roli zrównoważonego gospodarowania zasobami leśnymi. Zgodnie ze zobowiązaniami odpowiedzialnego biznesu Grupy Kingfisher, do której należy Castorama, firma dąży również do uzyskania dodatniego bilansu leśnego do 2025 roku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Co roku, w ostatni piątek września obchodzony jest międzynarodowy dzień FSC, którego celem jest szerzenie wiedzy o odpowiedzialnym zarządzaniu lasem i pozyskiwaniu surowca drzewnego. Inicjatorem akcji jest FSC, międzynarodowa organizacja, która na podstawie szeregu aspektów społecznych, ekologicznych i ekonomicznych wyznacza standardy odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Właściciele lasów oraz przedsiębiorcy branży drzewnej spełniający powyższe normy mogą starać się o uzyskanie certyfikatu FSC, który przyznawany jest drewnu oraz produktom drewnopochodnym (np. papierowi, w tym papierowi z recyklingu), a także bezdrzewnym produktom leśnym (np. kauczukowi).

Produkty certyfikowane w systemie FSC pozyskiwane są z surowców pochodzących z legalnej wycinki lasów, która nie zagrażała cennym siedliskom przyrodniczym. Wybierając artykuły z certyfikatem FSC klienci mają pewność, że wyprodukowano je z surowca pochodzącego z odpowiedzialnie zarządzanych lasów.

Castorama jako firma odpowiedzialna społecznie oferuje swoim klientom zrównoważone produkty i promuje postawę proekologiczną. Jednym z jej celów jest uzyskanie dodatniego bilansu leśnego do 2025 roku tzn. sadzenia większej liczby drzew, niż jest wykorzystywana w działalności. Firma dąży również do osiągnięcia sprzedaży drewna i produktów drewnopochodnych pochodzących ze zrównoważonych źródeł na poziomie 100%.

Informacje o spółce Castorama:

Castorama Polska Sp. z o.o. jest najpopularniejszą sieć sklepów z artykułami budowlanymi i do wykończenia wnętrz (DIY) w Polsce. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie sieć Castorama prowadzi sprzedaż w 89 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Katarzyna Okrągły

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »