Firma » Reklama
Catverstiser uruchomił zarządzanie kampaniami przez Messengera
Zobacz więcej zdjęć » |
Dostępny od kilku lat chat na Facebooku stał się bardzo sprawnym komunikatorem internetowym. Niedawno największy serwis społecznościowy udostępnił developerom narzędzia niezbędne do stworzenia własnego bota. Z tej możliwości skorzystali od razu twórcy Catvertisera, umożliwiając swoim użytkownikom zarządzanie kampaniami przez Messengera.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ta ogromna zmiana może zostać z sukcesem wykorzystana przez przedstawicieli biznesu, dając im ogromne możliwości chociażby w automatyzowaniu obsługi klienta. Komunikator Facebooka może w ich imieniu kontaktować się z klientami, czy potencjalnymi partnerami biznesowymi
Catvertiser uruchomił (najprawdopodobniej) pierwszą sztuczną inteligencję pozwalającą użytkownikom Facebooka na zarządzanie kampaniami reklamowymi poprzez Messengera. Bot, na podstawie wysyłanych zapytań, udziela informacji dotyczących prowadzonych w Catvertiserze kampanii - w formie wiadomości tekstowych oraz . przycisków (structured message). Jedyne, co należy zrobić to połączyć konta, aby w Messengerze sprawdzać informacje dotyczące prowadzonych kampanii.
Naszym zdaniem jest to duża innowacja, szczególnie iż nie ma jeszcze zbyt wielu botów Messengerowych. Taka zmiana powinna spotkać się z dużym zainteresowaniem użytkowników Catvertisera, gdyż jeszcze bardziej ułatwi im kontrolę kampanii reklamowych i możliwość szybkiej reakcji - wstrzymania lub aktywowania kampanii. Dodatkowo umożliwi to bez konieczności logowania się do samego narzędzia - dodaje Katarzyna Kowalczyk, Marketing Officer Catvertiser.
Więcej o bocie na: https://www.catvertiser.com/pl/blog/
Catvertiser to autorskie narzędzie służące do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku. Catveriser daje możliwość prowadzenia zoptymalizowanych kosztowo kampanii w modelu płatności CPA dla: fanpage'y, postów i serwisów internetowych. Dzięki nowemu podejściu, klienci płacą za efekty prowadzanej kampanii, a nie za wyświetlenia i kliknięcia reklam niegenerujących sprzedaży. Catvertiser zintegrowany jest z Google Analitycs, co pozwala klientom mierzyć skuteczność reklam na Facebooku, śledzić konwersje oraz analizować swoje działania reklamowe. Naszymi klientami są domy mediowe, agencje social media, reklamowe oraz marki z Polski i kilkudziesięciu krajów Europy, Azji, obu Ameryk. Narzędzie zostało wyróżnione między innymi podczas Innovation Award Media Trendy 2014 w kategorii „Innowacyjne produkty, usługi, narzędzia badawcze".
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|
Komentarze (0)