Technologie » Internet

Catvertiser z automatyczną optymalizacją kampanii na Facebooku

Pierwsza polska platforma do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – Catvertiser – została rozszerzona o reguły autooptymalizacyjne.

Facebook prostszy i efektywniejszy

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dzięki nowej funkcjonalności systemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi na Facebooku stanie się jeszcze prostsze i efektywniejsze. Nie musisz już martwić się o stały nadzór nad nimi. Catvertiser poprowadzi je za Ciebie – wyjaśnia Michał Łukasiewicz, Managing Director Catvertiser.

Autooptymalizacja to zestaw reguł, które stale monitorują kampanię i dokonują zmian w momencie wystąpienia zdefiniowanej przez użytkownika sytuacji. Zmianą może być na przykład zwiększenie lub zmniejszenie budżetu, zatrzymanie kampanii czy zmiana liczby wyświetleń. Kluczowa jest umiejętność przewidywania, co może się wydarzyć i opracowania odpowiedniej strategii reagowania. Reguła może zostać zastosowana zarówno dla całej kampanii, zestawu reklam, jak i pojedynczej kreacji.

Zatrzymanie działań i zmiana stawki

Do dyspozycji użytkowników oddanych zostało 7 nowych opcji, powiązanych z dwiema głównymi regułami  – „Zatrzymanie działania” i „Zmiana stawki”. Pierwsza z nich może być zastosowana zarówno do całej kampanii, poszczególnych zestawów, jak i pojedynczych reklam. Spowoduje zatrzymanie promocji w momencie, gdy wybrana reguła osiągnie wyznaczony cel.  Z kolei „Zmiana stawki na wartość/procent” oznacza, że  Catvertiser dokona modyfikacji w obszarze naszego zestawu reklam bądź reklamy o określoną wartość.

Dla zarządzających wieloma kampaniami

Nowa funkcjonalność z pewnością zostanie doceniona przez osoby mające problem z jednoczesnym zarządzaniem dużą liczbą kampanii. Jednak, aby reguły zadziałały prawidłowo, użytkownik musi dokładnie przewidzieć swoje cele i możliwe scenariusze. Więcej informacji nt. nowych funkcjonalności systemu na www.catvertiser.com/pl/blog/

Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, Catvertiser jest świetną alternatywą dla standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Klientami są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski Europy, Azji, obu Ameryk, które cenią polską platformę za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »