Technologie » Internet
CCMS wspiera rozwój mobilnej obsługi klienta
Zobacz więcej zdjęć » |
epoka 24 to pierwsza w Polsce aplikacja mobilna dająca dostęp w jednym miejscu do rachunków wystawionych w formie elektronicznej przez wielu wystawców. Bezpieczeństwo klientów dokonujących płatności za pośrednictwem aplikacji gwarantowane jest przez Krajową Izbę Rozliczeniową w ramach usługi Paybynet . epoka24 systematycznie powiększa krąg Dostawców, do których należą wystawcy rachunków za media tradycyjne, elektroniczne, usługi telekomunikacyjne i inne. Dla Klientów – płatników, korzystanie z aplikacji jest bezpłatne, bezpłatne także – w okresie najbliższych miesięcy – będzie dokonywanie płatności. Aplikację można pobrać w sklepach AppStore, GooglePlay i Windows. Wraz z rozwojem działalności, epoka24 zamierza zachęcać Dostawców do oferowania Klientom pełnej gamy „mobilnej obsługi”. Doradztwem w tym zakresie zajmie się CCMS.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Customer Care Management & Solutions świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD).
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski kontakt@epoka24.com
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: r.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl www.epoka24.com
Komentarze (0)