Firma » Biznes
Centrum Nauki Kopernik pod opieką Sodexo
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kolejny kontrakt został zawarty na początku lutego 2015 roku i będzie obowiązywał przez najbliższe cztery lata.
W ramach kompleksowej obsługi nieruchomości, Sodexo On-site Services odpowiada za zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania oraz właściwego stanu technicznego instytucji, której powierzchnia całkowita wynosi ponad 17 660 metrów kwadratowych.
W ramach umowy Sodexo odpowiada za bieżące administrowanie, konserwację i przeglądy techniczne m.in. instalacji elektrycznych, grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz wodno-kanalizacyjnych, a także planowanie, organizację i nadzór nad realizacją prac remontowych i modernizacyjnych. Specjaliści Sodexo będą także nadzorować pracę systemu automatyki budynkowej (BMS), który nie tylko minimalizuje zużycie energii, ale także zapewnia sterowanie i monitorowanie wszystkich urządzeń technicznych oraz umożliwia drukowanie odpowiednich raportów o stanie budynku. System obejmuje również wykrywanie i sygnalizację pożarów.
„Kolejny wygrany przetarg jest dowodem na to, że profesjonalizm, najwyższy poziom usług oraz doświadczenie nie tylko budują trwałą przewagę konkurencyjną, ale także mają kluczowe znaczenia dla powodzenia wieloletniej współpracy – powiedział Norbert Ślusarczyk, Dyrektor Usług Technicznych, Sodexo Polska On-site Services.
Sodexo On-site Services świadczy usługi kompleksowej obsługi technicznej w Centrum Nauki Kopernik od początku 2013 roku.
O Sodexo
Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie usług podnoszących Jakość Codziennego Życia, od chwili założenia firmy przez Pierre’a Bellon’a w 1966 roku, jest strategicznym partnerem dla firm i instytucji, które kładą nacisk na efektywność, lojalność i dobre samopoczucie pracowników oraz partnerów biznesowych. Z wielką pasją 420 000 pracowników Sodexo w 80 krajach, każdego dnia projektuje, zarządza i dostarcza unikalne usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych (Sodexo Benefits and Rewards Services) obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.
Nadesłał:
contrust
|
Komentarze (0)