Technologie » Internet
Certyfikowany specjalista SEO – czy certyfikaty sprawdzą się w branży SEO?
W pewnych zawodach, certyfikaty stały się gwarancją jakości usług, a nawet koniecznością. Na przykład w finansach, pracodawcy zazwyczaj wymagają, aby ich pracownicy posiadali odpowiednie certyfikaty, które potwierdzają rozległy zakres kompetencji, jakie powinien znać analityk finansowy czy główny księgowy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W branży SEO mamy do czynienia z sytuacją podobną do świata finansów – kompetencji pozycjonera jest tak wiele, że nie sposób ich wszystkich zweryfikować na spotkaniach rekrutacyjnych, a nawet w trakcie okresu próbnego. Niestety do tej pory nie było organizacji, które profesjonalnie zajmą się potwierdzaniem kwalifikacji. Organizacja CEC in SEO to pierwsza w Polsce instytucja, która kompleksowo egzaminuje specjalistów SEO na różnych poziomach zaawansowania.
Aktualnie CEC in SEO sprawdza pozycjonerów na dwóch poziomach. Pierwszy z nich odpowiada umiejętnościom osoby, która fachowo zajmuje się pozycjonowaniem przynajmniej przez rok. Na drugim poziomie wymagana jest dogłębna, praktyczna znajomość branży SEO. Level 2, zdaniem organizatorów, mogą zdać specjaliści z minimum trzyletnim stażem. Na obu poziomach zdaje się egzamin pisemny, na którym kandydaci muszą wykazać się biegłą znajomością dziewięciu obszarów tematycznych. W ograniczonym czasie kandydaci odpowiadają na 100 pytań.
Certyfikowani specjaliści zarabiają więcej.
Badania takie jak „Goldman Recruitment Salary Survey" 2013 potwierdzają, że osoby, które posiadają certyfikaty zawodowe, zarabiają nawet kilkadziesiąt procent więcej. Zdobycie oficjalnego potwierdzenia kwalifikacji zdecydowanie przekłada się na uzyskanie lepszego wynagrodzenia. Dla przykładu, osoby uzyskujące certyfikat ACCA, zanotowały aż 76% wzrost wynagrodzeń. Czy podobnie będzie w branży SEO, to pokaże czas. Niewątpliwie, oficjalne potwierdzenie kompetencji, jest jednym z czynników, które mają decydujący wpływ na zatrudnianie specjalistów i poziom ich zarobków.
Więcej klientów w firmie.
Certyfikacja to nie tylko sposobność do rozwoju kariery osobistej. Korzyści notują również firmy, które zatrudniają certyfikowanych specjalistów. Przede wszystkim zyskują większą wiarygodność usług – łatwiej przekonać klienta, jeśli jego sprawami zajmą się osoby o potwierdzonych kwalifikacjach. CEC in SEO przygotowało wyróżnienia, którymi mogą posługiwać się firmy zatrudniające certyfikowanych specjalistów – CEC in SEO Certified Company.
Profesjonaliści i agencje, które zarabiają na pozycjonowaniu stron, dzięki posiadaniu certyfikatów mogą zyskać przewagę konkurencyjną. Oficjalne prezentowanie posiadanych certyfikatów pomaga klientom w podjęciu decyzji, deklarując pewien poziom i bezpieczeństwo świadczonej usługi.
**
CEC in SEO (Competence Examination Center in SEO) to organizacja certyfikująca osoby zajmujące się pozycjonowaniem stron. Instytucja egzaminuje specjalistów SEO na dwóch poziomach zaawansowania, potwierdzając szerokie kompetencje związane z pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych oraz wykonywaniem profesji pozycjonera. Więcej informacji na temat egzaminów można znaleźć na stronie http://www.CECinSEO.org/
- https://www.facebook.com/CECinSEO
- https://plus.google.com/+CecinseoOrg/posts
- https://twitter.com/CECinSEO
Nadesłał:
WakeApp
|
Komentarze (0)