Gospodarka » Żywność
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Od połowy listopada br. w największych stacjach telewizyjnych oraz internecie emitowany jest 10-sekundowy spot wprowadzający odbiorców w świąteczny klimat z charakterystycznym humorem i wyrazistym akcentem produktowym. Kampania obejmuje również działania online, współpracę konkursową z siecią Żabka oraz inicjatywę w przestrzeni miejskiej.
Zimowy koncept komunikacyjny marki wprowadza atmosferę świątecznej beztroski i zachęca do celebrowania chwil… oczywiście na chrupiąco. W centrum aktywności znajduje się bogata oferta sezonowa marki Grześki - w tym m.in. nowe czekoladowe Mikołaje w trzech odsłonach, cukierki z kremem orzechowym czy digitalowy kalendarz adwentowy, który od grudnia codziennie odsłania kolejne, wyjątkowe atrakcje online.
W świątecznym rytmie wafli Grześki
Od 10 do 16 grudnia br. marka wspólnie z siecią Żabka zaprosi klientów do udziału w konkursie „Kto zna grzeszki Mikołaja?”. Aby wziąć udział, należy kupić z aplikacją Żappka minimum dwa Mikołaje Grześki (29 g) i odpowiedzieć na pytanie dotyczące drobnych przewinień bohatera z Laponii. Na zwycięzców czeka pięć kart prezentowych LEGO o wartości 500 zł oraz dwadzieścia pięć stylowych swetrów.
To jednak nie wszystko! Kolejna część grudniowych działań rozpocznie się w połowie miesiąca, kiedy warszawiacy będą mogli odbyć wyjątkową podróż świątecznym autobusem. Linia kursująca na trasie Dworzec Centralny – Plac Teatralny zamieni się w mobilną krainę zimowej magii. Projekt realizowany jest we współpracy z Radiem Kolor oraz Miejskimi Zakładami Autobusowymi i potrwa do 19 grudnia br.
Wnętrze pojazdu ozdobią dekoracje, a całość uzupełnią specjalne wejścia antenowe nadawane na żywo z pokładu. Na pasażerów czekać będą słodkie upominki - kultowe wafle w różnych wariantach oraz czekoladowe Mikołaje.
- Przed Bożym Narodzeniem konsumenci chętnie sięgają po słodkie upominki i małe przyjemności, dlatego przygotowaliśmy działania łączące obecność w mediach masowych, online oraz w przestrzeni miejskiej - mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: - Stawiamy na lekki ton, angażujące formaty i bezpośredni kontakt z odbiorcami, aby towarzyszyć im w przygotowaniach do Świąt oraz podkreślić różnorodność naszej oferty.
Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowanie materiałów i realizację konkursu odpowiada NAV agency. Spot wyprodukował Peppers Ghost, a jego reżyserem jest Henryk Szymański. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.
Nadesłał:
KMC
|

Rodzinny spektakl „Bal u Królowej Zimy” na zakończenie cyklu teatrzyków w CH Auchan Krasne
Blackview Tab A6 Kids - tablet, który rośnie razem z dzieckiem
Przedświąteczne warsztaty zero waste – twórcze przygotowania do Bożego Narodzenia
Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
Półkotapczan z sofą – nowoczesne rozwiązanie, które odmieni Twoją przestrzeń
Komentarze (0)