Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

CHWYĆ NOWY SMAK PIRACKIEJ PRZYGODY Z CAPTAIN JACK PIRATE ORANGE

CHWYĆ NOWY SMAK PIRACKIEJ PRZYGODY  Z CAPTAIN JACK PIRATE ORANGE
Zobacz więcej zdjęć »
Tegoroczna jesień będzie miała smak przygody! Już wkrótce, po wakacyjnych wojażach, uni-wersyteckie miasta i kampusy zapełnią się od nowa. Na osłodę kończącego się lata Captain Jack przygotował dla swojej pirackiej załogi nowy wariant: Pirate Orange – o smaku rumu i pomarańczy.

Doskonały smak oraz 6% alkoholu sprawiają, że Captain Jack Pirate Orange to znakomita alternatywa dla drinków.

 

Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych[1]. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy! Captain Jack Pirate Orange najlepiej smakuje podawany z cząstką pomarańczy umieszczoną w szyjce butelki.

 

Captain Jack to piwo adresowane do młodych, ciekawych świata ludzi, którzy w towarzystwie przyjaciół chętnie odkrywają nowe imprezowe smaki i horyzonty. Nasza zadziorna papuga Captain Jack, zaprasza do porzucenia rutyny i opuszczenia bezpiecznego portu, by wyruszyć w rejs ku przygodzie. Wprowadzenie wariantu Pirate Orange to kolejna doskonała okazja do spotkań towarzyskich i wypłynięcia na szerokie imprezowe wody mówi Anna Dzierżek, brand manager marki. Dla wszystkich fanów marki Captain Jack przygotowaliśmy konkurs z nagrodami, które rozkręcą niejedną imprezę, dlatego zachęcamy do zaglądania na nasz profil na Facebooku dodaje.

 

Konsumenci na pewno nie przeoczą nowego Captain Jack Pirate Orange na sklepowych półkach! Intensywny kolor oraz atrakcyjny projekt opakowania przykuwają wzrok i sprawiają, że obok nowego piwa nie da się przejść obojętnie. Dzięki wyróżnialnym materiałom POS oba warianty Captain Jack zyskają doskonałą widoczność w punktach sprzedaży. Pirate Orange będzie szeroko dystrybuowany i dostępny w sklepach w całej Polsce, a także wybranych lokalach gastronomicznych w butelce bezzwrotnej o pojemności 400 ml. Atrakcyjny wizualnie i wyróżnialny karton zbiorczy zawiera 18 butelek piwa. Rekomendowana cena wynosi 3.99 zł w handlu tradycyjnym i 3.79 zł w nowoczesnym.

 

Premierze Pirate Orange towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która potrwa od września do listopada br. Kampania obejmuje spot telewizyjny, reklamę w kinach, działania digital, w social mediach oraz PR, a także materiały POS w punktach sprzedaży. Działania w social mediach wesprą influencerzy ze świata muzyki, blogosfery i szeroko pojętej rozrywki m.in. znany raper W.E.N.A. (działający również pod pseudonimem WuDoE i Montana Maxx), ulubienica publiczności MTV Music Polska – Nina Cieślińska, taneczny wulkan energii Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz oraz rozgrzewający w tym sezonie do pomarańczowości parkiet – DJ NOZ.



[1] Źródło: Kompania Piwowarska S.A. za Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Duże, Średnie, Małe Sklepy Spożywcze, Sklepy Winno-Cukiernicze oraz Stacje Benzynowe), sprzedaż wolumenowa, w okresie skumulowanym od maja 2018 do kwietnia 2019; segment piw o smaku alkoholi mocnych bez marek własnych, definicja segmentów według Kompanii Piwowarskiej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Julita Sompolińska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »