Firma » Reklama
Cichy Kącik Rabatów w Bonarce
Zobacz więcej zdjęć » |
Na wakacje słońce podnosi temperaturę, a marki dostępne w Bonarce oferują gorące rabaty do 70%. O letniej wyprzedaży w centrum informuje w nowej kampanii Małgorzata Kożuchowska i pokazuje, że zakupy można robić na dwa sposoby. Leniwie i relaksująco lub ekscytująco i dynamicznie (rach! ciach!).
Formę relaksującego kolażu przybiera reklama, na której Małgorzata Kożuchowska odpoczywa w wakacyjnym entourage'u na osiedlu Cichy Kącik w Krakowie. Jest to miejsce, które słynie z kameralnej atmosfery i bliskiego sąsiedztwa Błoń. Przedstawiona scena oddaje błogą atmosferę towarzyszącą zakupom w Bonarce. Gratką dla fanów aktorki są materiały z backstage'u sesji zdjęciowej do kampanii, które można obejrzeć na profilu Bonarki na Facebooku oraz YouTubie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W gamingowym klipie, wyświetlanym m.in. w kinach studyjnych i Multikinie, wyprzedaż została potraktowana jako ekscytująca gra, która wymaga od uczestników refleksu, szybkości i uważności. W tej reklamie także zobaczymy Małgorzatę Kożuchowską - tym razem jednak w nietypowej roli samuraja. Uzbrojona w miecz, tnie ceny w rytm wybijany przez stół flippera.
Klienci Bonarki w każdej chwili sami mogą dołączyć do gry i stanąć do walki o wyjątkową nagrodę - kamerę Sony 4K. Wystarczy raz w tygodniu w czasie wakacji (22.06 - 01.08) zarejestrować w aplikacji SEZAM przynajmniej 1 paragon za min. 50zł. Każdy uczestnik, który spełni ten wymóg, otrzyma gwarantowane punkty. Szczegóły konkursu są dostępne w aplikacji SEZAM lub na stronie www.bonarkacitycenter.pl.
Informacje o wszystkich promocjach i rabatach w czasie letniej wyprzedaży są na bieżąco publikowane w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz aplikacji goodie Bonarki.
Informacje o wszystkich promocjach i rabatach w czasie letniej wyprzedaży są na bieżąco publikowane w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz aplikacji goodie Bonarki.
Nadesłał:
Lyrmed
|
Komentarze (0)