Firma » Reklama

Ciężarówka do zadań specjalnych

Ciężarówka do zadań specjalnych
Zobacz więcej zdjęć »
Ciężarówka z rozkładaną naczepą, w której wnętrzu mieści się sala konferencyjna, to niekonwencjonalna metoda na realizację kampanii marketingowych, jaką w swojej ofercie proponuje wrocławska Agencja SARTO Public Relations.

Profesjonalnie zorganizowany event

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Idea roadshow jest prosta: wynajęta ciężarówka przemieszcza się po Polsce, a miejsca jej kolejnych postojów zostają dobrane tak, by dotrzeć do pożądanej grupy docelowej. Mobilna kampania pozwala na organizację w wybranych miastach wszelkiego rodzaju spotkań typu B2B oraz B2C dla przedsiębiorstw z dowolnej branży.

Sala konferencyjna we wnętrzu ciężarówki stwarza wygodne warunki do przeprowadzenia wykładów, prezentacji multimedialnych, szkoleń, wystaw, a nawet wizyt w gabinetach lekarskich. Po uzyskaniu odpowiednich pozwoleń, samochód może zatrzymywać się m.in. na reprezentacyjnych placach w centrum miasta lub w okolicy budynków akademickich.

Bezpośredni kontakt z klientem

Roadshow to narzędzie marketingowe z powodzeniem stosowane przez renomowane międzynarodowe przedsiębiorstwa, takie jak IBM, Ericsson oraz Nokia Siemens Networks. Jego użycie na polskim rynku, gdzie mobilny marketing ciągle jest rzadkością, umożliwia wyróżnienie się spośród konkurencji poprzez niestandardową prezentację przedsiębiorstwa. Kampania z użyciem ciężarówki pozwala na promocję oferowanego produktu lub usługi, nawiązanie nowych relacji biznesowych, budowę marki firmy i zwiększenie jej rozpoznawalności. Zewnętrzna powierzchnia samochodu pokrywana jest grafiką zgodną z systemem identyfikacji wizualnej firmy, możliwe jest również zamontowanie innych elementów dekoracyjnych, np. flag. Oryginalny charakter kampanii wzbudza zainteresowanie nie tylko zaproszonych gości, ale też przechodniów, wspierając budowę wizerunku firmy kreatywnej i otwartej na nowe rozwiązania. Tradycyjne konferencje organizowane w zamkniętych pomieszczeniach rzadko intrygują dziennikarzy. Eventy organizowane w przestrzeni miasta stwarzają niepowtarzalną szansę na dostrzeżenie działań przedsiębiorstwa przez media.

Wygodne i nowoczesne wnętrze

Ciężarówka z naczepą po rozstawieniu zapewnia 100 m? powierzchni i daje swobodną przestrzeń dla około 40 osób. Spotkania o charakterze „open day”, które bazują na wykorzystaniu dodatkowo terenu wokół samochodu, pozwalają na zwiększenie liczby gości do 100-150 osób. Na wyposażeniu sali konferencyjnej może znaleźć się zaawansowany technologicznie sprzęt, w tym telewizory plazmowe i komputery. Wystrój samochodu zostaje każdorazowo dopasowany do wymagań i potrzeb klienta. Na dachu ciężarówki udostępniany jest taras dla gości. Eventowi na wolnym powietrzu mogą towarzyszyć efekty audiowizualne: muzyka oraz światła.
Komfortowy truck wyposażony jest we własne źródło energii elektrycznej, klimatyzację, aneks kuchenny z dostępem do ciepłej i zimnej wody oraz podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Jego rozstawienie zajmuje tylko 30 minut.

Więcej na stronie: www.sarto.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

sarto

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »