Gospodarka » Żywność
Cisowianka Perlage na jubileuszowym pokazie Łukasza Jemioła
W ostatni dzień września na warszawskim Torze Wyścigów Konnych Służewiec odbył się pokaz kolekcji Łukasz Jemioł Premium jesień-zima 2015/16 będący jednocześnie jubileuszem pracy projektanta. 
 
 Kolekcja Premium jesień/zima 2015 to linia dzienna, zdominowana przez klasyczne formy oraz odsłona wieczorowej dekadencji utrzymana w duchu kobiecości i sensualności. Po raz pierwszy kolekcja Premium zawiera męskie sylwetki, które nawiązują do klasyki elegancji i podkreślają nienaganny wygląd dżentelmena – mówi o kolekcji sam projektant.
 
 Charakterystyczny kontrast kolekcji podkreślają spódnice zestawione z eleganckimi górami, zwiewne suknie, przezroczyste elementy i gustowne płaszcze. Łukasz Jemioł zachowuje czystość formy z podkreśleniem szczegółu. Znajdziemy też wykończenia z jedwabnych sznurów, wiązania, plisowania i struktury. Tkaniny nabijane koralikami i wyszywane ręcznie metalowymi elementami z indyjskich fabryk wprowadzają do kolekcji lekki dotyk orientu. Nieco teatralna estetyka sznurowanych gorsetów ukazana jest w nowoczesnej odsłonie. 
 
 Kolekcję wykonano z najwyższej jakości materiałów pochodzących z Hiszpanii, Włoch i Indii. 
 Sylwetki utrzymane w spójnych sekwencjach kolorystycznych wyróżniały beże, błękity, szarości przechodzące w chiński róż, odcienie starego złota, po czerń wymieszaną z kolorem głębokiego wina
 
 Pokaz był wydarzeniem wyjątkowym ze względu na X-lecie pracy Łukasza Jemioła. Nie mogło na nim zabraknąć, towarzyszącej projektantowi od lat, musującej Cisowianki Perlage. 
 
 
     
    	
| Nadesłał:
            Polskie Zdroje | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)