Zdrowie » Uroda
Clarena gotowa do przejęć
Zobacz więcej zdjęć » |
Wrześniowy salon kosmetyczny Beyond Beauty Paryż 2013 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kosmetycznej w Europie. Skupia najważniejszych udziałowców branży kosmetycznej - głównie producentów i dystrybutorów profesjonalnych kosmetyków i sprzętu z całego świata, wyznacza tendencje i trendy na kolejne miesiące, jest też okazją do rozmów o biznesie. Podczas tej edycji swoją ofertę zaprezentowała też Clarena – lider rynku kosmetyki profesjonalnej w Polsce. Dla marki targi były sposobem na pozyskanie nowych kontrahentów i wdrożenie kolejnych biznesowych projektów. Clarenie udało się pozyskać nowe zlecenia na produkcję private label. Firma cały czas dynamicznie rozwija produkcję pod marki prywatne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Projekt private labels to jedno z kluczowych wyzwań, jakie Clarena stawia przed sobą na najbliższe miesiące – wyjaśnia Patricia Popławska, twórca i prezes Clarena. – Dysponujemy własnym, nowoczesnym parkiem maszynowym, profesjonalnym laboratorium badawczym, mamy niezbędną wiedzę i wieloletnie doświadczenie. To musi gwarantować sukces – dodaje.
Clarena jest obecnie jedyną, a zarazem największą w Polsce firmą zajmującą się produkcją kosmetyków profesjonalnych i urządzeń do zabiegów w salonach kosmetycznych. Marka, stworzona we Wrocławiu prawie 20 lat temu przez Patricię Popławską, która do dziś jest jej prezesem, dociera z ofertą do prawie ok. 20 000 gabinetów. Clarena swój sukces opiera na ciągłym rozwoju – uruchamia własną sieć dystrybucji, inwestuje w dział trade marketingu, otwiera kolejne międzynarodowe przedstawicielstwa. Firma, z uwagi na ogromne zainteresowanie włoskiego rynku produktami marki, swój najnowszy oddział otworzy w Parmie.
- Clarena to marka o światowym zasięgu. Jesteśmy obecni w 29 największych krajach Europy i Azji – mówi Patricia Popławska, twórca marki i prezes firmy Clarena. – Jednym z najważniejszych rynków eksportowych jest dla nas Rosja, jednak cały czas zabiegamy o nowe kontrakty. Stąd też nasza obecność na wrześniowych targach w Paryżu, wkrótce w Hongkongu, a następnie Bolonii – dodaje.
Produkty polskiej marki można znaleźć w wielu salonach starego kontynentu, od niedawna też w Hongkongu. W drodze do wzmacniania swojej pozycji, firma stawia na przejęcia i alianse strategiczne. Chce w ten sposób wzmacniać pozycję lidera na rynku profesjonalnym i poszerzać portfolio oferowanych produktów.
- Nie ma obawy, że nowe marki stanowiłyby dla siebie konkurencję. Chcemy, by obok mocnej siły napędowej, jaką jest Clarena, dedykowana kosmetyce profesjonalnej, funkcjonowały też marki, które będą mogły zawalczyć o nowe segmenty rynku, np. mass-market, apteki, etc. Jesteśmy gotowi do podjęcia rozmów z firmami działającymi w tych atrakcyjnych segmentach rynku – wyjaśnia Patricia Popławska.
Nadesłał:
PREXPERT
|
Komentarze (0)