Kultura » Kultura
#CLASHWALL – Warszawa już w kolorach
Zobacz więcej zdjęć » |
Converse czerpie ze świata kultury i sztuki, utrzymuje żywy kontakt ze wszystkimi kreatywnymi osobami z pasją dając im impuls do wyrażania siebie. #CLASHWALL to unikalny projekt, w ramach którego artysta Dawid Ryski stworzył mural dzięki inspiracjom nadsyłanym przez użytkowników poprzez kanały social media oraz poprzez sugestie mieszkańców miasta, którymi podzielili się podczas ulicznej sondy przeprowadzonej w Warszawie. Akcję wpierali również ambasadorzy projektu, którymi byli przedstawiciele blogosfery, świata mody i muzyki. To oni jako pierwsi dzielili się swoimi inspiracjami, pokazując, co dla nich oznacza energia Converse. Wszystkie pomysły, sugestie były udostępniane na stronie internetowej magazynu K MAG – partnera projektu. Użytkownicy kont Instagram i Twitter mogli nadsyłać inspiracje wrzucając na swoje profile zdjęcia oraz idee oznaczone hashtagiem #CLASHWALL #WARSAW.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Converse poprzez projekt #CLASHWALL inspirował do myślenia o przestrzeni miejskiej, jej kolorach
i indywidualnym charakterze. Dał osobom, które na co dzień żyją i pracują w Warszawie możliwość działania i decydowania o jej wyglądzie.
Energetyczne barwy linii Tie-Dye oraz nadesłane pomysły przepełnione pozytywną energią Converse zainspirowały Dawida do stworzenia niepowtarzalnego muralu. W roztańczonych sylwetkach odnajdujemy wolność, którą czują wszyscy miłośnicy kultowego modelu sneakersów. Ryski, na co dzień pracujący z małymi formatami nadał projektowi lekkości i finezji a nadesłane inspiracje zyskały nowy wyraz dzięki jego charakterystycznej kresce.
Dedykowana podstrona projektu była aktywna od połowy kwietnia do zakończenia malowania muralu 10 maja. Mural będzie można oglądać na ścianie kamienicy przy ulicy Brackiej w Warszawie do końca maja.
Za realizację projektu odpowiada firma AmerSport, wyłączny dystrybutor marki Converse w Polsce, za komunikację projektu Agencja Konkret PR, za działania interaktywne Agencja K2 Media, a za wykonanie muralu Good Looking Studio.
Nadesłał:
konkretpr
|
Komentarze (0)