Moda » Odzież
Claudia & Top Secret
Zobacz więcej zdjęć » |
Projekt ma charakter wizerunkowo - sprzedażowy. Na łamach marcowego numeru miesięcznika Claudia, który ukaże się na rynku 21 lutego zaprezentowano kilkustronicową sesję mody specjalnie dedykowaną kolekcji. Wydanie ma 2 zamienne okładki z tej właśnie sesji. Tego dnia ubrania i akcesoria trafią też do sprzedaży w sieci sklepów Top Secret w całej Polsce , gdzie zostaną w specjalny sposób wyeksponowane i oznaczone. Dodatkowy komunikat pojawi się również na witrynach. Wsparciem sprzedaży jest specjalny -25% rabat na zakupy kolekcji w całej sieci Top Secret oraz sklepie internetowym dla czytelniczek Claudii , obowiązujący do 31 marca.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Linia składa się z wiosennych ubrań i dodatków, obejmujących różnorodny asortyment , w sumie jest to 65 modeli i 160 tysięcy sztuk ubrań i akcesoriów (w tym 39 modeli ubrań i 26 akcesoriów). Klimat kolekcji Claudia & Top Secret jest bardzo wdzięczny i romantyczny. To poetyckie potraktowanie kobiecości poprzez delikatne, zwiewne tkaniny , plisowania, falbany oraz liczne koronki, pojawiające się za równo w klasycznych odcieniach bieli i czerni jak i w bardzo modnych odcieniach pastelowych. Elegancki charakter podkreśla wysublimowana paleta kolorystyczna opierająca się na delikatnych rozbielonych beżach, kremach, różach i szarościach, przełamanych koralowym różem. Ważne znaczenie ma tu również złoto, pojawiające się w wykończeniach np. zamkach oraz biżuterii. Ogólny look jest miękki, łączący w sobie kontrasty np. długą, plisowaną spódnicę łączymy z kurtką eko-skóry. Pojawiają się również kobiece płaszczyki w mocnych odcieniach np. koralowego różu lub z kontrastowymi wstawkami.
Marcowe wydanie Claudii ze specjalną kolekcja Top Secret wspierane jest kampanią telewizyjną (TLC, Club TV, Polsat Cafe, Zone Reality, Zone Romantica, TVN Style i TVN 24), radiową (Wawa, Vox, Plus, Zet), prasową (Gala, Glamour, Focus, Moje gotowanie).
Projekt zyskał też wsparcie marketingowe w postaci artykułów promocyjnych na portalach.
Nadesłał:
Zofia Berut
|
Komentarze (0)