Dom » Architektura

Co będzie modne w 2019 roku? Targi IMM Cologne okiem Puff-Buff

Architekci, projektanci, designerzy oraz miłośnicy wzornictwa na najwyższym poziomie spotkali się podczas targów IMM Cologne. śród stoisk targowych nie mogło zabraknąć dmuchanych projektów oświetleniowych polskiej marki Puff-Buff.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Chominął niespełna miesic 2019 roku, brana wntrzarska ma za sobpierwsze bardzo wane wydarzenie. Tragi w Kolonii były doskonałą okazjdo zapoznania siz najnowszymi trendami w projektowaniu. W tym roku, w elitarnym gronie wystawców - najlepszych wiatowych marek zwizanych z wyposaeniem wntrz zaprezentowało sia70 wystawców z Polski. Duym zainteresowaniem targowych goci cieszyło sistoisko Puff-Buff. Marka stworzona przez AnnSiedlecki Radka Achramowicza to składajce siprzede wszystkim z powietrza i mikkiego winylu pneumatyczne projekty owietleniowe. Lampy tego duetu to ywe ikony polskiego designu.

- Nowy, 2019 rok rozpoczlimy bardzo pracowicie. IMM Cologne to jedno z najwaniejszych branowych wydarze, dlatego bardzo cieszymy si, e moglimy tam zaprezentowaswoje projekty. Lampy wzbudzały wiele pozytywnych reakcji, nawizalimy współpracze znakomitymi biurami projektowymi. Odwiedzajcy nasze stoisko zwracali szczególnuwagna konstelacje stworzone na bazie systemu BUBBLES - wieccych, wypełnionych powietrzem okrgłych elementów i doceniali zarówno ich urodjak i moliwoci, lekkość i modułowość - komentuje Radek Achramowicz

Targowa ekspozycja kompleksowo przedstawiała ofertPuff-Buff. Przestrzewypełniły konstelacje BUBBLES, które sflagowym produktem marki. Na bazie tego systemu powstało juprzeszło 30 propozycji lamp, wieccych cianek i yrandoli o rónych kształtach i wielkociach. Na stoisku zostały zaprezentowane równielampy BIG PUFF oraz inspirowana morskim ssakiem ORCA.

IMM Cologne to doskonała okazja do pozyskania nowych klientów i zwikszenia rozpoznawalnoci marki. To take moliwość poznania najnowszych trendów, które bdobowizywaw brany w najbliszych miesicach.

- Brana wntrzarska jest bardzo specyficzna - rewolucyjne zmiany i sezonowość to w tym przypadku rzadkość. Na stoiskach znanych i cenionych marek spotkalimy wiele ciekawych nowoci, jednak nie mogło zabraknąć klasycznych projektów w nowej, udoskonalonej odsłonie, np. zaopatrzonych w energooszczdne ródła wiatła. Ogólnie w owietleniu widafascynacjrcznprodukcj, unikatowoci. Struktury wiecce tworzone do konkretnego wntrza, to cały czas wany trend we wzornictwie w który Puff-Buff doskonale siwpisuje. - podsumowuje Anna Siedlecka.

Designerzy zgodnie przyznaj, e 2019 rok zapowiada sibardzo pracowicie i inspirujco - przed nimi kolejne wydarzenia targowe, zapowiadajrówniepracnad nowymi projektami, które wzbogacportfolio marki.





Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

press@puff-buff.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »